دانلود PanFone iOS Data Recovery 2.1.1 – نرم افزار ریکاوری برای دستگاه های iOS

PanFone iOS Data Recovery - نرم افزار ریکاوری برای دستگاه های iOS

 

دانلود PanFone iOS Data Recovery

| نرم افزار ریکاوری برای دستگاه های iOS |

 

PanFone iOS Data Recovery 2.1.1 یک نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات ساخته شده برای iPhone، iPad و iPod Touch  است که از جدید ترین نسخه iOS 14 و iPhone 12 پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید دستگاه خود را مستقیما اسکن کنید، اطلاعات از دست رفته را بیابید، پیش نمایش آن ها را مشاهده و فایل های مورد نظرتان را برای بازیابی انتخاب کنید. برای بازیابی اطلاعات از دست رفته، فایل های پشتیبان iTunes را به صورت انتخابی استخراج کنید، درضمن می توانید قبل از بازیابی فایل های پشتیبان iTunes پیش نمایش اطلاعات درون آن را مشاهده کنید.

فایل های پشتیبان iCloud نیز می توانند بسیار مفید واقع شوند، فایل پشتیبان iCloud خود را آزادانه بررسی و اطلاعات مورد نظرتان را به کامپیوتر منتقل کنید. داده های اسکن شده شامل عکس ها، فیلم ها، پیام ها و گزارش های تماس، یادداشت ها و سایر موارد می شود. با کلیک بر روی هر برگه می توانید پیش نمایش داده های یافت شده در آن قسمت را با جزئیات مشاهده و سپس فایل ها را به صورت انتخابی در iDevice یا PC بازیابی کرد. اگر فایل ها اشتباها حذف شده اند، دستگاه iOS آسیب دیده است، فایل ها به ویروس آلوده شده اند، دستگاه خرد شده است، تنظیمات کارخانه اعمال شده است و… خیالتان راحت باشد، PanFone iOS Data Recovery در هر صورت می تواند اطلاعات حذف شده را بازیابی کند.

 

 

 

ویژگی های PanFone iOS Data Recovery:

– نرخ بالای بازیابی اطلاعات
– 3 حالت برای بازیابی: iDevice، iTunes و iCloud
– بازیابی عکس ها، پیام ها، مخاطبین و همچنین داده های برنامه هایی مانند WhatsApp، Instagram و…
– پیش نمایش دقیق اطلاعات یافت شده
– انتخاب کنید داده های پیدا شده را به رایانه شخصی یا دوباره به دستگاه منتقل کنید
– پشتیبانی از تمام دستگاه های iOS

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

PanFone iOS Data Recovery - نرم افزار ریکاوری برای دستگاه های iOS



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، فایل Keygen.exe (که در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را اجرا، بر روی Generate کلیک و با استفاده از Name و Serial ساخته شده، برنامه را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR