دانلود Proxima Photo Manager Pro 4.0 Release 5 – نرم افزار مدیریت تصاویر

Proxima Photo Manager - نرم افزار مدیریت تصاویر

 

دانلود Proxima Photo Manager

| نرم افزار مدیریت تصاویر |

 

Proxima Photo Manager Pro 4.0 Release 5 یک نرم افزار مدیریت حرفه ای و آسان عکس های دیجیتال است که با استفاده از آن می توانید پیش نمایش تصاویر را مشاهده، آن ها را سازماندهی، ویرایش و چاپ کنید. خیلی سریع تصاویر مورد نظرتان را از میان تمام تصاویر موجود در حافظه رایانه خود پیدا و موارد تکراری را حذف کنید. کلمات کلیدی، رتبه بندی ها و زیرنویس ها را به عکس های خود اختصاص دهید تا به این شکل بتوانید در یک ثانیه عکس مورد نیاز خود را از پایگاه داده انتخاب کنید. این نرم افزار لیست کلاسیکی از عکس های کوچک را برای موارد موجود در یک پوشه نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد تا پوشه ها را بررسی کرده و از عکس های موجود در CD، DVD، Blu-ray، هارد دیسک های محلی، هارد دیسک های اکسترنال، درایو های تحت شبکه و… خیلی سریع آگاه شوید.

این پیش نمایش ها می توانند در حالت تمام صفحه یا به شکل اسلاید نمایش داده شوند. با استفاده از Proxima Photo Manager می توانید نوردهی، میزان رنگ سیاه، تعادل رنگ سفید، روشنایی و کنتراست، رنگ و اشباع، تعادل صحیح رنگ ها، حذف نویز، اصلاح قرمزی چشم ها و… را تنظیم و یا از ابزار های مختلف مانند تصحیح وضوح، تشخیص لبه و حتی تنظیمات خودکار رنگ و کنتراست استفاده کنید. در نهایت می توان عکس های ویرایش شده را در یک فایل جدید و با فرمت های معمول ذخیره کنید.

 

 

 

ویژگی های Proxima Photo Manager:

– پیش نمایش سریع محتویات درون فولدر های مختلف
– دریافت مستقیم تصاویر از اسکنر یا دوربین های دیجیتال
– قابلیت افزودن کلمات کلیدی، دسته ها، رتبه بندی ها و زیرنویس ها به عکس ها
– می توانید تصاویر مورد نظر را انتخاب کرده و آن ها را به عنوان آلبوم HTML برای اشتراک در اینترنت ذخیره کنید
– تصاویر را در پایگاه داده براساس کلمات کلیدی، رتبه بندی و دسته ها جستجو کنید
– پیش نمایش، ویرایش، چاپ یا کپی عکس ها
– پشتیبانی از فرمت RAW

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Proxima Photo Manager - نرم افزار مدیریت تصاویر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14/16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR