دانلود TurboMosaic 3.5.3.0 Professional-Plus – نرم افزار ساخت عکس های موزاییکی

TurboMosaic -- نرم افزار ساخت عکس های موزاییکی

 

دانلود TurboMosaic

| نرم افزار ساخت عکس های موزاییکی |

 

TurboMosaic 3.5.3.0 Professional-Plus یکی از بهترین نرم افزار های سازنده عکس های موزاییکی با دقت و کیفیت بالا می باشد که توسط شرکت SilkenMermaid برای رایانه های شخصی منتشر شده است. این نرم افزار فوتوموزائیک برای کاربران خود این امکان را می کند تا با کمترین تلاش، شگفت انگیزترین تصاویر موزاییکی را بسازند. شاید برایتان سوال باشد که منظور از عکس موزاییکی چیست؟ یک عکس موزاییکی، تصویری است که از بسیاری تصاویر کوچکتر ساخته شده است.

هنگامی که تصویر خروجی این نرم افزار از فاصله مشاهده می شود، تصویر بزرگ و اصلی برجسته است در حالی که وقتی از نزدیک مشاهده می شود (یا بر روی آن زوم می کنید)، تصاویر کوچکتر به طور واضح نشان داده می شوند. شیوه استفاده از این برنامه بسیار ساده است، تنها لازم است که عکس اصلی مورد نظر خود را (که از فاصله زیاد مشخص است) انتخاب کنید سپس مجموعه ای از تصاویر (که به عنوان موزاییک یا سلول استفاده می شوند) را انتخاب کنید. پس از انتخاب تصاویر، می توانید از سربرگ Settings، تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. شما می توانید اندازه تصویر نهایی (برای مثال A4، A5 و A6)، جهت آن (عمودی یا افقی)، شکل و فرم موزاییک ها (مربع، دایره، مثلث، لوزی و…)، تعداد، اندازه و قطر موزاییک ها و… را انتخاب کنید تا تصویر خروجی دقیقا مشابه خواسته شما باشد.

 

 

 

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار TurboMosaic:

– استفاده آسان و راحت (تنها نیاز است که یک تصویر اصلی و مجموعه ای از تصاویر کوچک را مشخص کنید)
– امکان سفارشی سازی مشخصات سلول ها یا همان موزاییک های تشکیل دهنده تصویر اصلی
– وجود اندازه های استاندارد برای تصویر نهایی (A3، A4، A5، مناسب فیسبوک، توییتر و…)
– ذخیره تصاویر با فرمت های مختلف
– پشتیبانی از ویندوز های 7، 8 و 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

TurboMosaic -- نرم افزار ساخت عکس های موزاییکی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR