دانلود Adware Removal Tool 5.1 – از بین بردن بدافزارها و ابزارهای جاسوسی

دانلود Adware Removal Tool 5.1 - از بین بردن بدافزارها و ابزارهای جاسوسی

 

دانلود Adware Removal Tool

| از بین بردن بدافزارها و ابزارهای جاسوسی |

 

Adware Removal Tool 5.1 نام ابزاری رایگان در زمینه از بین بردن تبلیغات، بدافزارها و ابزارهای جاسوسی از سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید سیستم خود را به طور کامل جهت کشف و پاک‌سازی انواع تهدیدات مخرب اسکن کنید. در بسیاری از موارد پیش آمده که کاربر همزمان با نصب یک نرم افزار یا بازی بر روی سیستم، به شکل ناخواسته‌ای متوجه نصب دیگر ابزارهای تبلیغاتی، جاسوسی و … در قسمت‌های مختلفی از ویندوز شده باشد. از جمله این موارد می‌‌توان به تولبار مرورگرهای اینترنتی، ظاهر شدن بنرهای تبلیغاتی در بخش‌های مختلف صفحه نمایش و … اشاره کرد.

مجموعه این‌ها، به عنوان بدافزار و تبلیغات مخرب شناخته می‌شوند که برای دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها باید از ابزاری مخصوص به این کار استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری رایگان را در همین زمینه برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید سیستم خود را برای وجود اینگونه تاثیرات مخرب اسکن کنید و با شناسایی ردپای آن‌ها، سریعا اقدامات لازم را به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adware Removal Tool را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Adware Removal Tool :

– امکان شخصی‌سازی ویندوز به تفکیک هر تنظیمات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– دارا بودن ده‌ها توییک مختلف در دسته‌بندی‌های گوناگون

– بهبود تجربه کاربری با غیرفعال کردن بلوت ورها و اپلیکیشن‌هایی با قابلیت ردیابی کاربر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adware Removal Tool.cover1  300x300 - دانلود Adware Removal Tool 5.1 - از بین بردن بدافزارها و ابزارهای جاسوسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 280 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR