دانلود Passware Encryption Analyzer 2021.1.0 – نرم افزار آنالیز و اسکن فایل‌های رمزگذاری شده در ویندوز

دانلود Passware Encryption Analyzer 2021.1.0 - نرم افزار آنالیز و اسکن فایل‌های رمزگذاری شده در ویندوز

 

دانلود Passware Encryption Analyzer

| نرم افزار آنالیز و اسکن فایل‌های رمزگذاری شده در ویندوز |

 

Passware Encryption Analyzer 2021.1.0 نام یک ابزار ساده و کاربردی در زمینه اسکن و پیدا کردن فایل‌های رمزگذاری شده در ویندوز است که کاربر به کمک آن می‌تواند کلیه فایل‌ها و اسناد رمزنگاری شده در سیستم را به همراه جزئیات هریک مورد آنالیز و بررسی قرار دهد. این برنامه به دلیل رایگان و ساده بودن، می‌تواند به عنوان یک دستیار هوشمند و حرفه‌ای برای آنالیز فایل‌های محافظت شده در ویندوز ایفای نقش کند تا شما به راحتی بتوانید کل هارد دیسک سیستم را برای این دسته از فایل‌ها اسکن کنید و به نتایجی جامع درباره هریک از آن‌ها دست پیدا کنید.

این برنامه با موتور جستجوی سریع و قدرتمندی که دارد، می‌تواند به سرعت داکمیونت‌ها، فایل‌های فشرده و انواع دیگر فایل‌های رمزنگاری شده را پیدا کند و در ادامه اطلاعاتی جامع درباره هریک از آیتم‌های رمزنگاری شده در اختیار شما قرار دهد. رابط گرافیکی این برنامه به شکل زیبا و کاربرپسند طراحی شده و کاربران مبتدی و یا حرفه‌ای را قادر می‌سازد تا بتوانند در میان تمامی درایوهای هارد دیسک به کاوش پرداخته و اطلاعات رمزگذاری شده را پیدا کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Passware Encryption Analyzer را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Passware Encryption Analyzer :

– امکان اسکن سریع بیش از 4000 فایل در هر دقیقه

– امکان تشخیص بیش از 200 فرمت مختلف

– نمایش آپشن‌های مختلفی برای بازیابی رمزها به همراه اطلاعاتی از پیچیدگی رمزگشایی فایل‌ها

– امکان رمزگشایی فایل‌ها در صورت نیاز

– نمایش اطلاعات مفید از قبیل فرمت فایل‌، متد رمزنگاری و…

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Passware Encryption Analyzer.cover1  300x225 - دانلود Passware Encryption Analyzer 2021.1.0 - نرم افزار آنالیز و اسکن فایل‌های رمزگذاری شده در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR