دانلود O&O RegEditor 12.0 Build 2172 – نرم افزار ویرایش رجیستری ویندوز

O&O RegEditor - نرم افزار ویرایش رجیستری ویندوز

 

دانلود O&O RegEditor

| نرم افزار ویرایش رجیستری ویندوز |

 

O&O RegEditor 12.0 Build 2172 یک نرم افزار رایگان برای ویرایش حرفه ای و سریع رجیستری سیستم عامل ویندوز است. چه یک کاربر خانگی ماهر از این برنامه استفاده کند یا مدیر فناوری یک شرکت کوچک یا بزرگ، این برنامه کار را برای آن ها آسان و سریع می کند. این ابزار با یک رابط کاملا کاربر پسند ارائه شده است اما در واقع قابلیت جابجایی (پرتابل بودن) آن است که کار را برای کاربران آسان می کند. نیازی به نصب نیست فقط باید آن را اجرا کنید و جالب اینجاست که همه تنظیمات در Profile شما ذخیره می شوند بنابراین می توانید به راحتی از این برنامه در سایر رایانه ها استفاده کنید. نسخه های مخصوص ویندوز های 32 و 64 بیتی این ابزار کاربردی موجود است به این معنی که برخی از ورودی های رجیستری را می توان در سیستم های 64 بیتی ویرایش کرد که به طور معمول برای کاربران 32 بیتی پنهان است.

O&O RegEditor طیف گسترده ای از ویژگی های استاندارد در دسترس است که همه آن ها به لطف قابلیت دسترسی بهینه و کاربر پسند، سریع تر و ساده تر می شوند. به عنوان مثال پس از انجام جستجو با دقت بالا، لیستی از نتایج همراه با مسیر های مربوطه نمایش داده می شود. همچنین کاربران می توانند مسیر ها را از طریق وب سایت های اینترنتی یا کتابچه های راهنما دریافت و آن ها را در خط آدرس کپی کرده و مستقیما به سمت آن ها حرکت کنند.

 

 

 

ویژگی های O&O RegEditor:

– جستجوی راحت و ویرایش سریع کلید های رجیستری
– کل کلید ها، کلید های فرعی و مقادیر آن ها را کپی و جای گذاری کنید
– موارد دلخواه را ایجاد، مدیریت، وارد و ذخیره کنید
– کلید هایی که اغلب استفاده می شوند می توانند به عنوان موارد دلخواه تعیین شوند
– فایل های با فرمت REG برای وارد کردن و ذخیره کرده بهینه شده اند
– می توانید رجیستری را با فرمت XML ذخیره کنید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

O&O RegEditor - نرم افزار ویرایش رجیستری ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR