دانلود Next FlipBook Maker Pro 2.7.32 – نرم افزار ساخت فلیپ بوک

Next FlipBook Maker Pro 2.7.9 - نرم افزار ساخت فلیپ بوک

 

دانلود Next FlipBook Maker Pro

| نرم افزار ساخت فلیپ بوک |

 

Next FlipBook Maker Pro 2.7.32 می تواند به شما کمک کند تا به راحتی یک فلیپ بوک (نوعی کتاب الکترونیکی حاوی محتوای چند رسانه ای) Flash و HTML5 بسازید و یا در عرض چند دقیقه یک فایل PDF را به یک فلیپ بوک تعاملی تبدیل کنید. اگر شما در زمینه تولید محتوا و انتشار مطالب مختلف فعالیت دارید، این برنامه کابردی می تواند یک تحول عظیم در کار شما ایجاد کند. این برنامه یک روش آسان برای شما فراهم می کند تا انتشارات PDF ساکن و بی روح را به فلیپ بوک های دیجیتال ساخته شده با HTML5 و Flash تبدیل کرده و به صورت آنلاین در اختیار سایرین قرار دهید. هنگام طراحی FlipBook می توانید دکمه ها، لینک ها، تصاویر، فیلم های آفلاین،فیلم های آنلاین YouTube و Vimeo، موسیقی، لوگو، نمودار ها و… را به محتوای خود اضافه کنید.

این برنامه یک سرویس میزبانی کاربر پسند دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی فیلپ بوک های خود را با یک حساب ذخیره و مدیریت کنید. همچنین می توانید موارد ساخته شده توسط این نرم افزار را در Facebook، Twitter، LinkedIn و… به اشتراک بگذارید، از طریق FTP در وب سایت خود بارگذاری و یا آن ها را در هر صفحه از وبلاگ خود جاسازی کنید. ویرایشگر بصری و آسان Next FlipBook Maker Pro امکان استفاده آسان از شکل ها، خط ها، فراخوان ها، متن، تصاویر، GIF ها، موسیقی، ویدیوی ها، شماره صفحات، پیوند ها، دکمه ها و… را فراهم می کند.

 

 

 

ویژگی های Next FlipBook Maker Pro:

– تبدیل آسان فایل های PDF به فلیپ بوک های تعاملی
– ساخت فلیپ بوک های قابل نمایش در مرورگر های Mac، PC، iPhone، iPad، iPod، Android و سایر دستگاه ها
– عنوان، کلمات کلیدی و توضیحات دقیق کمک می کند تا HTML5 ساخته شده رتبه بهتری در نتایج موتور های جستجو بدست آورد
– قابلیت افزودن رمز عبور به صفحات دلخواه
– امکان جستجو در محتوای فلیپ بوک توسط خواننده
– قابلیت اشتراک گذاری مستقیم در فیس بوک، توییتر، LinkedIn و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Next FlipBook Maker Pro 2.7.9 - نرم افزار ساخت فلیپ بوک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 326 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR