دانلود Glarysoft Security Process Explorer 1.6 – مدیریت دقیق برنامه ها و پردازش های در حال اجرا

Glarysoft Security Process Explorer - مدیریت دقیق برنامه ها و پردازش های در حال اجرا

 

دانلود Glarysoft Security Process Explorer

| مدیریت دقیق برنامه ها و پردازش های در حال اجرا |

 

Glarysoft Security Process Explorer 1.6 یک نرم افزار مدیر وظیفه پیشرفته است که اطلاعات دقیق و کاملی درباره برنامه ها، فرایند ها و پردازش های در حال اجرا در رایانه را نمایش می دهد. زمانی که این برنامه کم حجم را اجرا می کنید یک لیست کامل از برنامه ها و فرایند های مختلف در حال اجرا به شما نمایش داده می شود که در مقابل هر کدام از موارد همه اطلاعات استاندارد از جمله نام فایل، مسیر دایرکتوری، توضیحات، میزان استفاده از پردازنده مرکزی (CPU)، میزان استفاده از حافظه RAM و همچنین رتبه بندی منحصر به فرد امنیتی را نمایش می دهد.

این برنامه به شما این امکان را می دهد تا نمودار های میزان استفاده از CPU و حافظه RAM را برای برنامه های مختلف رصد، اطلاعات دقیق فرآیند ها (همراه با توضیحات دقیق) را مشاهده، فرآیند های مورد نظر را متوقف یا شروع و اولویت ها را تعیین کنید. در برنامه Glarysoft Security Process Explorer هنگامی که بر روی یکی از موارد موجود در لیست کلیک می کنید، می توانید به اطلاعاتی مانند نام، نام سازنده، سطح ایمن بودن، راه های ارتباط با سازنده، زمان شروع پردازش، برنامه ای که فرایند مورد نظر را آغاز کرده است و… را دست پیدا کنید، به پردازش فرایند مورد نظرتان پایان دهید و یا اجرای آن را مسدود کنید.

 

 

 

ویژگی های Glarysoft Security Process Explorer:

– نمایش اطلاعات دقیق در مورد هر برنامه و فرآیند در حال اجرا
– مشخص می کند که آیا فرایندی ایمن است یا خیر
– به شما این امکان را می دهد تا با یک کلیک به اجرای یک فرایند خاتمه دهید
– به شما اجازه می دهد تا هرگونه فرآیند ناخواسته یا بدافزار را مسدود کنید
– پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز XP، 2003، Vista، 7، 8، 8.1 و 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Glarysoft Security Process Explorer - مدیریت دقیق برنامه ها و پردازش های در حال اجرا



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR