دانلود proDAD VitaScene 4.0.286 – پلاگین حرفه‌ای فیلترها و جلوه‌های سینمایی

دانلود proDAD VitaScene 4.0.286 - پلاگین حرفه‌ای فیلترها و جلوه‌های سینمایی

 

دانلود proDAD VitaScene

| پلاگین حرفه‌ای فیلترها و جلوه‌های سینمایی |

 

proDAD VitaScene 4.0.286 نام یک پلاگین حرفه‌ای حاوی صدها فیلتر و افکت زیبای سینمایی است که شما می‌توانید از آن در زمینه ساخت، ویرایش و تدوین فیلم‌ها استفاده کنید. این پلاگین حرفه‌ای را می‌توانید از انواع نرم افزارهای حرفه‌ای ساخت و تدوین فیلم از قبیل ادیوس، پریمیر و … استفاده کرده و جلوه‌ای چشم‌نواز را به آثار ویدیویی خود بدهید. این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی، صنعت ساخت فیلم و انیمیشن تغییر و تحولات بسیاری را به خود دیده است. از جمله نرم افزارهایی که به طور حرفه‌ای در حوزه ساخت و تدوین فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به ابزارهایی نظیر ادیوس و پریمیر اشاره کرد؛ ابزارهایی که در نوع بخود بهترین گزینه برای افراد جدی در این حوزه به شمار رفته و با دارا بودن صدها پلاگین مختلف می‌توان قدرت و کیفیت خروجی کار در آن‌ها را ارتقا داد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک پلاگین جدید در خدمت شما هستیم که در آن، صدها فیلتر و جوله بصری حرفه‌ای برای ساخت و تدوین فیلم‌ها تعبیه شده است.

وجود شمار متعدد فیلتر و جلوه سینمایی فوق العاده و کم‌نظیر در این پلاگین، توانسته آن را به عنوان یک پکیج ایده‌آل برای افراد حرفه‌ای در حوزه ساخت فیلم محتوای خلاقانه به شمار برد. در مقایسه با نسخه پیشین، این نسخه از پلاگین دو برابر فیلتر و افکت سینمایی را در خود دارد که می‌توانید یکایک این جلوه‌های بصری را بر روی پروژه‌های سینمایی خود امتحان کرده و بهترین افکت حرکتی را از بین آن‌ها انتخاب کنید. در نسخه جدید این مجموعه، شاهد گروه‌بندی ترنزیشن‌ها و افکت‌های بصری هستیم که افراد حرفه‌ای در حوزه ساخت و تدوین فیلم می‌توانند بسته به نیاز خود افکت دلخواه را انتخاب و بر روی قسمت مورد نظر خود اعمال کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار proDAD VitaScene را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار proDAD VitaScene :

– دارا بودن بیش از 1400 افکت و فیلتر حرفه‌ای فیلم

– مناسب برای ساخت متون حرکتی و امور گرافیکی

– پشتیبانی از وضوح 8K

– دارا بودن تمپلیت‌های از پیش آماده

– امکان کنترل با Keyframeها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

proDAD VitaScene.cover1  300x169 - دانلود proDAD VitaScene 4.0.286 - پلاگین حرفه‌ای فیلترها و جلوه‌های سینمایی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 155 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR