دانلود WinZip Install Protector 2.9.1.6 – نرم افزار حذف افزونه های تبلیغاتی ناخواسته مرورگر ها

WinZip Install Protector - نرم افزار حذف افزونه های تبلیغاتی ناخواسته مرورگر ها

 

دانلود WinZip Install Protector

| نرم افزار حذف افزونه های تبلیغاتی ناخواسته مرورگر ها |

 

WinZip Install Protector 2.9.1.6 یک نرم افزار فوق العاده کاربردی و مفید است که می تواند خیلی سریع و آسان افزونه های ناخواسته مرورگر های مختلف را شناسایی و آن ها را حذف کند. یکی از رایج ترین راه های انتشار این نوع تبلیغات، قرار دادن آن ها در فایل های نصبی نرم افزار های ناشناخته است. هنگامی که کاربر در اینترنت به دنبال برنامه های خاص و کمیاب برای انجام کار های گوناگون می گردد ممکن است با سایت هایی روبرو شود که برنامه های غیر ایمن را به کاربر معرفی می کند. خیلی از این سایت ها برای کسب درآمد افزونه های تبلیغاتی مرورگر ها را در فایل نصب برنامه مورد نظر کاربران قرار می دهند.

این افزونه های تبلیغاتی هنگام کار با مروگر بسیار آزار دهنده هستند و معمولا به شیوه های معمولی و رایج نمی توان آن ها را غیر فعال کرد. این نرم افزار مفید به شما کمک می کند تا با اطمینان کامل برنامه های مختلف را از اینترنت دانلود و نصب کنید. این ابزار دانلود های شما را کنترل می کند و در صورت مشاهده موارد جانبی ناخواسته به شما هشدار می دهد. حتی اگر شما برنامه ای آلوده به افزونه های تبلیغاتی را نصب کرده اید WinZip Install Protector به شما این امکان را می دهد تا خیلی سریع از تغییرات ناخواسته با چند کلیک رها شوید.

 

 

 

برخی از ویژگی های WinZip Install Protector:

– افزونه های ناخواسته و تبلیغاتی مرورگر ها را شناسایی و حذف می کند
– فایل های نصبی شما را برای جلوگیری از نصب افزونه های تبلیغاتی ناخواسته کنترل می کند
– تغییرات مرورگر را که بعد از نصب یک برنامه رخ می دهد را برمی گرداند
– پشتیبانی از تمام مرورگر های رایج از جمله سفاری، گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، اپرا و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

WinZip Install Protector - نرم افزار حذف افزونه های تبلیغاتی ناخواسته مرورگر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR