دانلود Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer 5.3.2 – تمیز کننده حافظه و افزایش سرعت موبایل برای اندروید

Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer - تمیز کننده حافظه و افزایش سرعت موبایل برای اندروید

 

دانلود Avast Cleanup برای اندروید 

| تمیز کننده حافظه و افزایش سرعت موبایل برای اندروید |

 

Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer 5.3.2 یک برنامه بسیار قوی برای پاک کردن حافظه پنهان و فایل های کش در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. این برنامه می تواند فضای ذخیره سازی دستگاه شما را افزایش دهد، فایل های اضافی و بدون استفاده، پرونده های غیرضروری مانند حافظه پنهان و پرونده های موقت را حذف کند و با استفاده از نمودار ها این امکان را برای شما فراهم کند تا ببینید که کدام یک از برنامه های نصب شده بیشترین فضا را اشغال می کند تا بتوانید برنامه هایی را که دیگر استفاده نمی کنید را شناسایی و حذف کنید.

از دیگر ویژگی های این برنامه کاربردی این است که عکس های بد را به طور خودکار شناسایی و حذف می کند تا فضای آزاد حافظه تلفن همراه شما بیشتر شود. البته توجه داشته باشید که اگر از عملکرد این برنامه در مورد انتخاب عکس های بد 100٪ مطمئن نیستید می توانید آن ها را خودتان مرور کنید. Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer می تواند عکس های تکراری، مشابه، قدیمی و بی کیفیت موجود در گالری شما را شناسایی و حذف، اندازه عکس را بهینه کرده و نسخه اصلی آن ها را به سرور ابری منتقل و بهترین عکس از یک گروه را شناسایی کند.

 

 

 

ویژگی های Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer:

– پاک کردن حافظه پنهان و فایل های کش
– RAM را به راحتی تمیز و عملکرد دستگاه شما را تقویت می کند
– برای افزایش عمر باتری و سرعت بخشیدن به تلفن همراه و تبلت، برنامه ها را هایبرنت می کند
– برنامه هایی که بیش از حد از پردازنده، باتری، حافظه و ترافیک اینترنت استفاده می کنند را متوقف می کند
– عمر باتری را افزایش می دهد
– برخی از عملکرد های تلفن که اغلب از آن ها استفاده نمی کنید را خاموش می کند
– نمایش تمام فایل های ویدیویی بزرگ

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer - تمیز کننده حافظه و افزایش سرعت موبایل برای اندروید Avast Cleanup & Boost, Phone Cleaner, Optimizer - تمیز کننده حافظه و افزایش سرعت موبایل برای اندروید



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

اندروید 6.0 و بالاتر

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK up 6.0
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR