دانلود Tuneskit Screen Recorder 1.0.1.26 – نرم افزار ضبط صفحه نمایش

Tuneskit Screen Recorder - نرم افزار ضبط صفحه نمایش

 

دانلود Tuneskit Screen Recorder

| نرم افزار ضبط صفحه نمایش |

 

Tuneskit Screen Recorder 1.0.1.26 یک ضبط کننده ویدیویی و صوتی است که به شما این امکان را می دهد تا هر فیلم و صدایی را از هر منبعی روی صفحه رایانه خود با یک کلیک ضبط کنید و نتایج را در فرمت های مختلف برای هر دستگاهی با کیفیت بالا ویرایش و ذخیره کنید. این نرم افزار به اندازه ای قدرتمند است که قادر است هر آنچه را که دوست دارید مانند فیلم های آنلاین، بازی های رایانه ای، آموزش برنامه ها، سخنرانی های ویدئویی، وبینار ها، کنفرانس های آنلاین، تماس های ویدیویی، پخش های زنده و… را از روی صفحه ضبط کنید. این برنامه نه تنها یک ضبط کننده فیلم با کیفیت بالا است بلکه یک ضبط صوت مستقل نیز محسوب می شود که به کاربران این امکان را می دهد تا هر صوتی را از صدای سیستم، میکروفون، جلوه های صوتی، موسیقی پس زمینه، صدای مرورگر و مدیا پلیر دریافت کنند.

با استفاده از TunesKit Screen Recorder می توانید تنظیمات دلخواه خود را برای ضبط صفحه نمایش مشخص کنید به عنوان مثال می توانید تمام صفحه را ضبط کنید، مناطقی را برای ضبط از 176 * 144، 1280 * 720 تا 1920 * 1080 انتخاب کنید یا اندازه منطقه ضبط را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. همچنین می توانید زمان شروع و زمان پایان ضبط را برنامه ریزی کنید تا در حالی که حضور ندارید عملیات ضبط بصورت خودکار انجام شود. علاوه بر این شما می توانید میانبر های صفحه کلید خود را سفارشی، لوگوی مورد نظرتان را به فیلم اضافه و نشانگر ماوس را با آیکون های مختلف برجسته کنید.

 

 

 

ویژگی های Tuneskit Screen Recorder:

– امکان ذخیره فیلم های ضبط شده با فرمت های مختلف مانند MP4، M4V، MOV، MKV، WMV، MPEG، 3GP، WebM، 4K HD، MP3، M4A، M4B، AAC، FLAC، WAV و…
– ضبط فیلم با وضوح بالا تا 60 فریم در ثانیه
– ابزار های کابردی و مختلف جهت ویرایش فیلم
– ضبط تمام صفحه نمایش یا بخشی از آن
– امکان ضبط تماس های تصویری، کلاس های آنلاین، محیط بازی های ویدیویی و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Tuneskit Screen Recorder - نرم افزار ضبط صفحه نمایش



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید
– دو نکته وجود دارد، اول اینکه فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد و دوم اینکه بهتر است قبل از کرک کردن برنامه آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR