دانلود Creative Edge Software iC3D Suite 6.2.8 – نرم افزار طراحی بسته بندی و ماکت های مجازی سه بعدی

Creative Edge Software iC3D Suite - نرم افزار طراحی بسته بندی و ماکت های مجازی سه بعدی

 

دانلود Creative Edge Software iC3D Suite

| نرم افزار طراحی بسته بندی و ماکت های مجازی سه بعدی |

 

Creative Edge Software iC3D Suite 6.2.8 از اولین و بهترین نرم افزار های طراحی بسته های بصورت Real-time است که به شما امکان تولید ماکت های سه بعدی مجازی را می دهد. چه کسانی می توانند از iC3D استفاده کنند؟ این پکیج همه برنامه های طراحی و انواع مدل ها را شامل می شود و اجازه می دهد تا کارتن ها، برچسب ها، بطری ها، بسته های کوچک و تجسمی از محصول در قفسه های فروشگاه بصورت یکپارچه در هر صحنه ترکیب شوند بنابراین تمامی طراح بسته بندی در هر زمینه ای می توانند از آن استفاده کنند. این برنامه با سرعتی بی نظیر، سطح منحصر به فردی از قابلیت ها در طراحی بسته بندی را ارائه می دهد که به افراد خلاق این اجازه را می دهد تا ضمن تحقق سریع تر و کاهش 80 درصدی چرخه عمر طراحی، از ابتکار عمل خود لذت ببرند.

برنامه Creative Edge Software iC3D Suite دارای ویژگی Smart Mesh است و به شما این توانایی را می دهد تا برچسب ها و آثار هنری را فورا بر روی مدل های طراحی شده از محصولات بچسبانید و نیازی به نقشه برداری UVW نیست. با ویژگی منحصر به فرد مدل ساز، می توانید به سرعت مدل های سه بعدی نامتقارن مانند بطری های عطر، اسپری های کوچک و بزرگ و ظروف مختلف را طراحی و تولید کنید. ویژگی Ray Tracing به صورت دقیق جلوه های نور را بر روی اشیاء برای اعمال جلوه های استودیوی واقع گرایانه و با وضوح فوق العاده بالا شبیه سازی می کند، در حالی که Light Map Editor نور استودیو، هایلایت ها و سایه های قابل ویرایش را ایجاد می کند.

 

 

 

ویژگی های Creative Edge Software iC3D Suite:

– تجسم کامل سه بعدی بطری، کیف، کارتن، قفسه و… بصورت Real-time
– دارای ماژول مدل سازی اشکال سه بعدی
– کتابخانه ای از بافت ها و مواد مختلف
– الگو های سه بعدی آماده
– امکان تجسم پر کردن بطری با مایع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Creative Edge Software iC3D Suite - نرم افزار طراحی بسته بندی و ماکت های مجازی سه بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید (تنها بر روی ویندوز های 64 بیتی نصب می شود)
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 573 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR