دانلود KLS IceArchiver 1.0.6.1 – نرم افزار پشتیبان گیری ابری

KLS IceArchiver - نرم افزار پشتیبان گیری ابری

 

دانلود KLS IceArchiver

| نرم افزار پشتیبان گیری ابری |

 

KLS IceArchiver 1.0.6.1 یک راه حل قدرتمند و مقرون به صرفه برای تهیه فایل پشتیبان ارائه می کند تا به راحتی و به صورت خودکار فرآیند تهیه پشتیبان از کل زیرساخت شبکه و یا هارد دیسک رایانه خانگی انجام شود. این برنامه برای ذخیره سازی فایل های بایگانی و پشتیبان از فضای ذخیره سازی معتبر Amazon Glacier که یک سرویس ذخیره سازی ابری امن، با دوام و بسیار کم هزینه برای بایگانی داده ها و تهیه فایل های پشتیبان طولانی مدت است و Google Cloud استفاده می کند. فضای کار یکپارچه این نرم افزار دسترسی آسان به ابزار ها و ویژگی های مختلف را که می توانید از آن ها برای مرور، مشاهده، ویرایش و مدیریت پروفایل های خود استفاده کنید فراهم می کند. گزینه های جادویی به شما کمک می کنند تا پروفایل های پشتیبان گیری جدید، بازیابی پرونده ها و مدیریت بایگانی ها را خیلی سریع و آسان انجام دهید.

این نرم افزار بایگانی ها را با استفاده از استاندارد فشرده سازی Zip، Zip64 و 7z با رمزگذاری قوی AES فشرده و ذخیره می کند. نرم افزار KLS IceArchiver لیستی کامل از سابقه تمام عملیات هایی که در زمینه پشتیبان گیری و همچنین یک لیست از پرونده های موجود در هر فایل پشتیبان را تهیه و در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی نمای واضحی از تاریخچه پشتیبان ها ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا نسخه های مورد نظر از هر فایل را ردیابی کنید.

 

 

 

 

ویژگی های KLS IceArchiver:

– ذخیره فایل های پشتیبان در Amazon Glacier و Google Cloud
– پشتیبان گیری از اطلاعات درایو های محلی و شبکه
– پشتیبان گیری از پایگاه داده (Microsoft SQL Server و MySQL) و داده های برنامه (Outlook و Thunderbird)
– پشتیبان گیری از پرونده های باز و مجوز های NTFS
– فشرده سازی استاندارد و پشتیبانی از Zip64 و 7z
– بایگانی امن با رمزگذاری AES و پشتیبانی SSL / TLS برای انتقال از راه دور
– پشتیبان گیری خودکار با سرویس برنامه ریزی داخلی
– لیست دقیق فایل های پشتیبان
– جستجوی قدرتمند
– سازگار با ویندوز 7، 10 و Server 2019

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

KLS IceArchiver - نرم افزار پشتیبان گیری ابری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR