دانلود CODIJY Recoloring 4.0.0 – نرم افزار رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید

دانلود CODIJY Recoloring 4.0.0 - نرم افزار رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید

 

دانلود CODIJY Recoloring

| نرم افزار رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید |

 

CODIJY Recoloring 4.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید و قدیمی است. برخلاف امروز که تقریبا اکثر تصاویر با کیفیت مطلوب و با دوربین‌های حرفه‌ای به ثبت می‌رسند، زمانی بود که عکس‌ها صرفا در نسخه فیزیکی و به صورت سیاه و سفید در دسترس بودند. شاید شما هم از بزرگان فامیل، تصاویری را در آلبوم عکس‌های خانوادگی داشته باشید که به صورت سیاه و سفید بوده و نسخه رنگی آن‌ها در دسترس نیست. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند تصاویر سیاه و سفید شما را رنگی کند و جلوه‌ای تازه به آن ببخشد.

علاوه بر امکان رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید و قدیمی، این برنامه یک مجموعه کامل را در اختیار شما می‌گذارد تا به راحتی بتوانید بر روی جزئیات رنگی هر عکس کار کنید و آن‌ها را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید. این برنامه با دارا بودن یک تکنیک پیشرفته تشخیص رنگ، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید رنگ اشیاء و مناظر مختلف در تصاویر را متناسب با هر تصویر تغییر دهید؛ به گونه‌ای که نتیجه کار تا حد ممکن به واقعیت نزدیک باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CODIJY Recoloring را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CODIJY Recoloring :

– امکان رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید

– امکان رنگی کردن تصاویر قدیمی

– امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از ابزارها برای رنگ‌آمیزی اشیاء، ساختمان، نمای داخلی و …

– دارا بودن 32 لایبرری رنگی مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا، ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CODIJY Recoloring.cover1  300x181 - دانلود CODIJY Recoloring 4.0.0 - نرم افزار رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR