دانلود CSoftLab Advanced Diary 5.5.1 – نرم افزار دفترچه خاطرات آنلاین

دانلود CSoftLab Advanced Diary 5.5.1 - نرم افزار دفترچه خاطرات آنلاین

 

دانلود CSoftLab Advanced Diary

| نرم افزار دفترچه خاطرات آنلاین |

 

CSoftLab Advanced Diary 5.5.1 نام نسخه دیجیتالی دفترچه خاطرات شماست که با استفاده از آن، شما می‌توانید خاطرات و یادداشت‌های مهم خود را در فضایی امن ذخیره و نگهداری کنید. خصوصیت مهم استفاده از این دفتر دیجیتال این است که شما در هر جایی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و از این روی، از دست رفتن خاطرات تقریبا ناممکن خواهد شد. علاوه بر این، از آنجا که خاطرات هر شخص، نوشته‌ای شخصی است باید ملاحاظات خاصی را برای نگهداری از آن در نظر داشت. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند، شما می‌توانید خاطرات دلخواه خود را به شکلی رمزگذاری شده ذخیره و نگهداری کنید تا بدین ترتیب هیچ فردی جز شما نتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما بتوانید با خلاقیت هرچه تمام‌تر خاطرات‌تان را در قالب نوشته در آن ذخیره کنید. این برنامه، چندین نمای مختلف را در خود دارد که با سوئیچ کردن به هریک می‌توانید شیوه مشاهده، نوشتن یا ویرایش خاطرات را تغییر دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید خاطرات ثبت شده خود را به کمک رنگ‌ها کاستومایز کرده و از بین 25 زبان مختلف خاطرات خود را ثبت نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CSoftLab Advanced Diary را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CSoftLab Advanced Diary :

– دارا بودن اینترفیس زیبا و کاربرپسند

– امکان شخصی‌سازی اینترفیس محیط خاطرات ثبت شده

– دارا بودن قابلیت کاستومایز کردن نمایش خاطرات و نوشته‌ها

– امکان ذخیره خاطرات با رمزهای عبور قوی

– امکان ضبط صدا و اتچ کردن آن به خاطرات

– امکان ثبت و نگهداری خاطرات در 25 زبان مختلف با پشتیبانی از زبان فارسی

– امکان وارد کردن تصویر در بین نوشته‌ها

– امکانات گسترده در زمینه کار با پاراگراف، متن و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CSoftLab Advanced Diary.cover1  300x229 - دانلود CSoftLab Advanced Diary 5.5.1 - نرم افزار دفترچه خاطرات آنلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR