دانلود iBoysoft Data Recovery 3.5 Professional – نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

iBoysoft Data Recovery - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

 

دانلود iBoysoft Data Recovery

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده |

 

iBoysoft Data Recovery 3.5 Professional یک برنامه بازیابی اطلاعات می باشد که دارای محیطی ساده و عملکردی سریع و قدرتمند است. اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که هر آنچه از دست داده اید بازیابی شود اما با توجه به ویژگی های خاص این نرم افزار، ارزش این را دارد که آن را امتحان کنید. این نرم افزار بازیابی اطلاعات بدون هیچ خطری برای ریکاوری فایل های حذف شده در دسترس است و تمام سناریو های احتمالی از دست دادن اطلاعات را پوشش می دهد که در ادامه هر کدام از آن ها را بررسی می کنیم. بازیابی اطلاعات درایو های فرمت شده، با این نرم افزار قدرتمند، پرونده های از دست رفته را از پارتیشن ها و درایو های فرمت شده بازیابی کنید.

بازیابی داده های پارتیشن هایی که به حالت RAW درآمده اند، درایو های غیر قابل دسترس، درایو هایی که ظرفیت 0 بایت را نشان می دهد، درایو هایی که هنگام ورود به آن ها درخواست فرمت داده می شود و… را با این برنامه انجام دهید. ریکاوری اطلاعات کل هارد دیسک نیز امکان پذیر است و شما می توانید فایل های پاک شده یا گم شده را از هارد داخلی کامپیوتر و هارد اکسترنال بازیابی کنید. اطلاعاتی که با استفاده از BitLocker رمزگذاری شده اند را بازگردانید. پس از قرار دادن رمز ورود یا کلید بازیابی، داده های از دست رفته را از پارتیشن رمزگذاری شده Bitlocker خراب، فرمت شده، غیرقابل دسترس یا از دست رفته بازیابی کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iBoysoft Data Recovery:

– پشتیبانی از هارد های اینترنال، هارد های اکسترنال، هارد های SSD، فلش مموری ها، کارت های SD، کارت های CF و…
– ریکاوری عکس، فیلم، صدا، اسناد، موسیقی، ایمیل و… با تمام فرمت های رایج
– بازیابی اطلاعات از دست رفته به دلیل قطع برق غیر منتظره، استفاده نامناسب از حافظه، آلوده شده توسط بد افزار ها، فرمت درایو ها، حذف ناخواسته و…
– بسیار کم حجم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

iBoysoft Data Recovery - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR