دانلود Able2Extract Professional 17.0.6.0 – تبدیل، ایجاد، ویرایش،OCR ،مقایسه و ترکیب فایل PDF

Able2Extract Professional 16.0.7.0 - تبدیل، ایجاد، ویرایش،OCR ،مقایسه و ترکیب اسناد PDF

 

دانلود Able2Extract Professional

| تبدیل، ایجاد، ویرایش،OCR ،مقایسه و ترکیب فایل PDF |

 

Able2Extract Professional 17.0.6.0 یک برنامه کاربردی است که قابلیت تبدیل فرمت، ساخت یک سند جدید، تبدیل متن اسناد به متن قابل ویرایش، مقایسه دو سند، ترکیب و ویرایش فایل های PDF را دارد. در زمینه تبدیل فرمت شما می توانید فایل های پی دی اف را به Word، Excel، PowerPoint، AutoCAD، Publisher، ODT، ODS، ODP، عکس و… تبدیل کنید. برای ساخت فایل های PDF نیز می توانید این فایل ها را با ظاهری حرفه ای از 300+ فرمت قابل چاپ از جمله Word، Excel، PowerPoint و سایر فایل های محبوب ایجاد کنید. یکی دیگر از راه های ساخت فایل PDF استفاده از پرینتر مجازی این نرم افزار است. برای استفاده از این پرینتر مجازی تنها باید هنگام چاپ اسناد و فایل های مورد نظر از لیست پرینتر ها، نام این نرم افزار را انتخاب کنید تا به جای چاپ، سند شما با فرمت PDF ذخیره شود. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید اسناد و فرم های PDF را از ابتدا طراحی کنید.

یک PDF خالی ایجاد و تعداد صفحات خالی را که می خواهید اضافه و شروع به نوشتن کنید. با کمک فن آوری پیشرفته OCR فایل های پی دی اف که فقط از تصویر اسکن شده ساخته شده اند را به فایل های قابل ویرایش و قابل جستجو تبدیل کنید. برای تبدیل اسناد اسکن شده بی کیفیت، محتوا و نوشته های کج و متن های ریز و شکسته به فایل های متنی از موتور OCR نرم افزار Able2Extract Professional استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های Able2Extract Professional:

– تبدیل تکی و دسته ای فایل های PDF
– مقایسه محتوای اسناد بدون در نظر گرفتن فرمت آن ها
– به طور همزمان دو یا چند PDF را باز و مشاهده کنید
– در سند PDF خود به راحتی پیمایش کرده و جستجو کنید
– محتوای PDF را حاشیه نویسی کنید
– محتوای خاص را برجسته کنید و زیر آن ها خط بکشید
– تبدیل پی دی اف به فایل های قابل ویرایش از جمله Word، Excel، PowerPoint و…
– ساخت پرینتر مجازی
– پشتیبانی از فناوری OCR

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Able2Extract Professional 16.0.7.0 - تبدیل، ایجاد، ویرایش،OCR ،مقایسه و ترکیب اسناد PDF



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید شوید) با توجه به نوع ویندوزتان محتوای یکی از فولدر های x64 یا x86 را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 132 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR