دانلود Wondershare Repairit 4.0.5.4 x64 – نرم افزار تعمیر فیلم های خراب

Wondershare Repairit 3.0.0.41 - نرم افزار تعمیر فیلم های خراب

 

دانلود Wondershare Repairit

| نرم افزار تعمیر فیلم های خراب |

 

Wondershare Repairit 4.0.5.4 x64 یک نرم افزار کاربردی است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند چندین فیلم خراب یا فیلم هایی که پخش نمی شوند را با یک حرکت تعمیر کنند. این نرم افزار از فرمت های محبوب فایل های ویدئویی از جمله MOV، MP4، M4V، MKV و… پشتیبانی می کند و قابلیت تماشای پیش نمایش فایل های ترمیم شده را قبل از ذخیره آن ها نیز فراهم می کند. اگر هنگام ویرایش فیلم های مهم که امکان تهیه دوباره آن ها وجود ندارد و یا حتی هنگام فیلم برداری، فایل اصلی شما آسیب دید نگران نباشید. این برنامه به عنوان یک ابزار کاملا کاربردی برای تعمیر ویدئو، بدون توجه به اینکه فیلم ها در هنگام فیلمبرداری، ضبط، انتقال، ویرایش، تبدیل یا پردازش آسیب دیده اند، تعمیر فوری و موثر آن ها را برای شما تضمین می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب نرم افزار Wondershare Repairit پشتیبانی از تمام برند های سازنده دوربین های فیلم برداری و عکاسی و حتی گوشی های موبایل است و با فیلم های ضبط شده با برند های برجسته سازنده دوربین مانند Canon، Nikon، Sony، GoPro، DJI و… سازگاری کامل دارد. برای افزایش احتمال بازیابی و تعمیر فیلم آسیب دیده می توانید یک فیلم نمونه که سالم است را به این برنامه معرفی کنید تا طبق الگوی آن عملیات ترمیم را انجام دهد.

 

 

 

ویژگی های Wondershare Repairit:

– از تمام فرمت های ویدئویی از جمله AVI ، FLV ، MTS ، M2TS، MKV و… پشتیبانی می کند
– دارای یک رابط کاربری مدرن که تمام اطلاعات فنی (نرخ فریم، مدت زمان فیلم و فرمت) را به همراه پیش نمایش ویدیو نشان می دهد
– چندین فیلم را به صورت دسته ای تعمیر می کند
– فیلم های Full HD، 4K و 8K ضبط شده از دوربین های مختلف یا تلفن های هوشمند را تعمیر می کند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Wondershare Repairit 3.0.0.41 - نرم افزار تعمیر فیلم های خراب



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا برنامه را نصب کنید (تنها بر روی ویندوز های 64 بیتی نصب می شود)
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR