دانلود بازی Suzerain برای PC

دانلود بازی Suzerain برای PC

 

دانلود بازی Suzerain برای کامپیوتر

| بازی ریاست جمهوری کشور سوردلند |

| نسخه Razor1911 |

 

Suzerain بازی جدیدی در سبک ماجرایی، ایندی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2020 توسط Fellow Traveller ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، شما در مقام شخصیتی سیاسی با نام آنتون رین (Anton Rayne) ایفای نقش خواهید کرد. او در اولین دوره ریاست جمهوری خود فعالیت را آغاز کرده و با عملکردش می‌تواند سوردلند (Sordland) را به پیشرفت‌هایی بزرگ سوق دهد. این بازی، یک روایت ماجراجویانه را برای شما به تصویر می‌کشد که در قالب یک مقام سیاسی باید تصمیماتی مهم را اتخاذ کنید. مکالمه با اعضای کابینه، ملاقات با چهره‌های مهم کشور و رقم زدن یک درام سیاسی از مهم‌ترین جنبه‌‌های قابل توجه این بازی به شمار می‌روند.

داستان بازی در سال 1954 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. کشور سوردلند، بعد از سپری کردن یک دوره 20 ساله سراسر دیکتاتوری، اکنون به سمت آزادی حرکت می‌کند. شما به عنوان یک جوان کاریزماتیک، نقش آنتون رین را بازی می‌کنید که با رسیدن به درجات بالای حزب خود، در مقام رئیس جمهور سوردلند همگان را متعجب ساخته است. مردم بعد از تحمل چند دهه دیکتاتوری، تشنه یک دموکراسی واقعی هستند. اقتصاد به هم ریخته و فضای سیاسی در تغییر است و همچنین تهدیدات نظامی نیز بر سر این کشور سایه افکنده است. وظیفه شما این است که سعی کنید کشور را از رکود خارج کرده و ضمن توجه به خواسته‌های مردم، موفقیت را برای آن‌ها به ارمغان آورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Suzerain را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Suzerain 1 300x169 - دانلود بازی Suzerain برای PC Suzerain 2 300x169 - دانلود بازی Suzerain برای PC

 

Suzerain 3 300x169 - دانلود بازی Suzerain برای PC Suzerain 4 300x169 - دانلود بازی Suzerain برای PC

 

تریلر بازی Suzerain :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– محتوای فولدر کرک Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.69 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR