دانلود Universal Android Debloater 2.7 – نرم افزار از بین بردن بلوت ور (Bloatware) از گوشی‌های اندروید

دانلود Universal Android Debloater 2.7 - نرم افزار از بین بردن بلوت ور (Bloatware) از گوشی‌های اندروید

 

دانلود Universal Android Debloater

| نرم افزار از بین بردن بلوت ور (Bloatware) از گوشی‌های اندروید |

 

Universal Android Debloater 2.7 نام یک بش اسکریپت جدید و رایگان برای سیستم‌عامل ویندوز است که کاربران به کمک آن می‌توانند انواع بلوت ور از گوشی موبایل و تبلت اندرویدی خود را از بین ببرند. همانطور که می‌دانید، ابزارهای جاسوسی و مخرب در سیستم‌عامل‌های مختلف، اشکال گوناگونی دارند و روز به روز هم در حال تغییر هستند. در گوشی‌های موبایل، بلوت ورها از جمله ابزارهایی هستند که گاها موجب خطرآفرینی برای حریم خصوصی و امنیت کاربران می‌گردند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری به صورت بچ فایل است که با اجرا کردن آن در ویندوز می‌توانید انواع بلوت ورها در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را از بین ببرید.

بلوت ورها، نرم افزارهایی هستند که به صورت پیش‌فرض از سوی شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه بر روی آن نصب شده‌اند. در واقع برخی از این ابزارها با وجود مفید بودن، به دلیل اینکه سیستمی هستند قابلیت حذف ندارند. همین موضوع سبب می‌شود که بسیاری از کاربران به این فکر بیوفتند که چگونه می‌توان این دسته از ابزارها را از بین برد. نرم افزاری که برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، می‌تواند بدون نیاز به روت بودن گوشی تلفن همراه شما، انواع بلوت ورها را از آن حذف کند تا بدین ترتیب هرگونه اپلیکیشن اضافه نصب شده بر روی گوشی یا تبلت خود را به راحتی از بین ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Universal Android Debloater را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Universal Android Debloater :

– کارکرد سریع و آسان به صورت بچ فایل

– عدم نیاز به مهارت پیچیده و تخصصی

– امکان از بین بردن انواع اپلیکیشن‌های بلوت ور و غیرقابل حذف

– سازگاری با انواع گوشی و تبلت‌های اندروید نظیر Xiaomi, Oppo, Sony, ZTE, LG, Google, Asus, Motorola, OnePlus, Samsung, Huawei, Blackberry, Sony, Nokia

– امکان جستجوی سریع انواع پکیج‌ها در گوشی موبایل

– امکان حذف کردن پکیج‌های سیستمی و کاربری (با امکان انتخاب دستی توسط کاربر)

– امکان نصب دوباره پکیج‌های سیستمی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

* Universal Android Debloater را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

* از طریق cmd به آدرس فولدر استخراج شده رفته و با دستور Bash script-filename.sh برنامه را اجرا نمایید.

نکته: WSL را باید از Settings > Update & Security > For Developers نصب، فعال و یک بار سیستم را راه‌اندازی مجدد کرده باشید.

مشخصات
  • فرمت : SH
  • حجم : 10 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR