دانلود Type Pilot 3.8.1 – نرم افزار پر کردن خودکار متن

Type Pilot - نرم افزار پر کردن خودکار متن

 

دانلود Type Pilot

| نرم افزار پر کردن خودکار متن |

 

Type Pilot 3.8.1 نرم افزاری برای افزایش سرعت تایپ با پر کردن خودکار متن، بکارگیری ابزار گسترش دهنده متن و دستیار های مختلف فنی است. اگر روزانه به شکل های مختلف متن های زیادی را تایپ می کنید و به دنبال افزایش سرعت و دقت در تایپ هستید این نرم افزار تایپ خودکار می تواند به شما در تایپ سریع عبارات کمک کند. شما فقط کلمات کلیدی (اختصارات) را برای یک قطعه متن، عبارت، جمله یا پاراگراف که اغلب از آن ها استفاده می کنید، تعریف و تنظیم کنید. به این شکل هر زمان که یکی از این کلمات کلیدی را در برنامه ای تایپ کنید، این ابزار به طور خودکار آن را با عبارت یا پاراگراف مورد نیاز شما جایگزین می کند، به همین راحتی. با استفاده از Type Pilot در مناطق و برنامه های مختلف در وقت خود صرفه جویی کنید.

در کار های شخصی مانند ارسال ایمیل، نوشتن پیام در رسانه های اجتماعی، ارسال نظر در یک وب سایت و یا کار هایی که مربوط به تجارت شما می شود مانند نوشتن کد یا مدیریت ایمیل های پشتیبانی فنی که ممکن است نیاز داشته باشد که پاسخ های استاندارد را بارها و بارها تایپ کرد و… به شما کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که در هر ویرایشگر متنی کار می کند. Notepad، MS Word، سرویس گیرندگان ایمیل، GMail، مرورگر های وب، ویرایشگر های HTML، فرم رمز ورود به سیستم و… را به راحتی پر کنید.

 

 

 

ویژگی های Type Pilot:

– بسیار کم حجم و سریع
– تایپ خودکار و سریع حروف، کلمه ها، جمله ها و پاراگراف ها
– سازگار با تمام برنامه هایی که کاربر در آن ها چیزی را تایپ می کند
– پشتیبانی از ویندوز های XP، Vista، 7، 8، 8.1 و 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Type Pilot - نرم افزار پر کردن خودکار متن



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید
– فایل Patch را اجرا و بر روی پنجره باز شده کلیک کنید
– اگر پیام “Can not find the file. Search the file?” را مشاهده کردید بر روی Yes کلیک و در پنجره باز شده به محل نصب برنامه رفته و TypePlt.exe را انتخاب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR