دانلود iSumsoft BitLocker Reader 3.0.2.3 – نرم افزار مدیریت BitLocker و رمزگذاری روی هارد دیسک

iSumsoft BitLocker Reader - نرم افزار مدیریت BitLocker و رمزگذاری روی هارد دیسک

 

دانلود iSumsoft BitLocker Reader

| نرم افزار مدیریت BitLocker و رمزگذاری روی هارد دیسک |

 

iSumsoft BitLocker Reader 3.0.2.3 ابزار مدیریت BitLocker برای ویندوز است تا شما بتوانید با استفاده از آن عملیات رمزگذاری، رمزگشایی، قفل و باز کردن هارد دیسک های کامپیوتر یا هارد های اکسترنال را انجام دهید. این نرم افزار امنیتی، رمزگذاری قدرتمند داده ها را برای جلوگیری از دزدیده شدن و سوء استفاده از آن ها فراهم می کند. با روشن کردن رمزگذاری، هر نوع داده ای بدون مجوز مناسب توسط هیچ کس قابل خواندن و استفاده نیست و به این معنی است که حتی اگر رایانه یا هارد دیسک شما گم یا دزدیده شود، داده های شما در معرض نمایش و دستکاری قرار نمی گیرند. استفاده از این ابزار بسیار راحت است، آن را نصب، بر روی درایور مورد نظر کلیک راست و از میان گزینه های مختلف BitLocker یکی را برای رمزگذاری انتخاب کنید.

بیت لاکر که از برنامه های امنیتی ویندوز محسوب می شود و از ویندوز ویستا به بعد در دسترس همگان قرار گرفته است، از کلید های 128 و 256 بیتی و همچنین الگوریتم رمزگذاری AES استفاده می کند بنابراین می توان مطمئن بود که حتی هکر های حرفه ای هم نمی توانند به عکس ها و فیلم های خانوادگی، موزیک ها، اسناد محرمانه شرکت شما، اطلاعات بانکی و… که در هارد دیسک ذخیره کرده اید دست پیدا کنند. نه تنها با ابزار های رمزگشایی رایج بلکه با نرم افزار ها و دستگاه های حرفه ای بازیابی اطلاعات هم نمی توان به داده های رمزگذاری شده توسط iSumsoft BitLocker Reader دست پیدا کرد.

 

 

ویژگی های iSumsoft BitLocker Reader:

– روشن و خاموش کردن سریع و راحت BitLocker درایو های مختلف
– رمزگذاری، رمزگشایی هارد های اینترنال، هارد های اکسترنال، فلش مموری ها، رم ها و…
– تغییر سریع رمز BitLocker برای درایو ها
– پشتیبانی از ویندوز های Vista، 7، 8، 8.1، 10، Server 2008 و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

iSumsoft BitLocker Reader - نرم افزار مدیریت BitLocker و رمزگذاری روی هارد دیسک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR