دانلود TriSun Duplicate Photo Finder Plus 13.1 build 048 – نرم افزار یافتن عکس های تکراری

TriSun Duplicate Photo Finder Plus - نرم افزار یافتن عکس های تکراری

 

دانلود TriSun Duplicate Photo Finder Plus

| نرم افزار یافتن عکس های تکراری |

 

TriSun Duplicate Photo Finder Plus 13.1 build 048 یک نرم افزار جالب برای یافتن تصاویر تکراری است. این برنامه افراد و اشیاء خاص را تحلیل می کند و در تصاویر به شما نمایش می دهد، یک سری محاسبات را بر اساس رنگ ها، کیفیت، پیکسل و بسیاری از عناصر دیگر انجام می دهد و سرانجام تصاویر تکراری را مشخص می کند. این محصول با استفاده از الگوریتم اصلی (حافظه هوشمند تقاطع تصویر مجازی) به سرعت مقدار هش تمام تصاویر را به دست می آورد و سپس از فناوری مرتب سازی معکوس هش برای به دست آوردن لیستی از تصاویر تکراری در یک زمان استفاده می کند. این الگوریتم های داخلی بارها و بارها آزمایش و بهینه سازی شده و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

به جز یافتن سریع، جامع و دقیق تصاویر تکراری، عملکرد مهم دیگر این برنامه حذف سریع و دقیق موارد ناخواسته است. برای این منظور، سازندگان تعداد زیادی از رفتار های واقعی کاربر و دلایل تکرار تصاویر را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده اند. آیا می توان تصاویر بسیار مشابه پیدا کرد؟ TriSun Duplicate Photo Finder Plus عکس های تکراری را بر اساس عادت های کاربر و الگوریتم تفاوت داخلی تعیین می کند و گزینه ای برای مشخص کردن تصاویر مشابه ندارد. یک دلیل آن این است که باعث حذف تصادفی تصاویر می شود و دلیل دیگر این است که حجم کار برنامه به حداقل برسد، اجازه دهید الگوریتم تشخیص هوشمند خود نرم افزار به شما کمک کند تا در مورد تکراری بودن عکس ها تصمیم بگیرید.

 

 

 

ویژگی های TriSun Duplicate Photo Finder Plus:

– پشتیبانی از همه نوع تصویر (1000+ نوع) از جمله لوگو، آیکون، JPG، PNG، GIF، BMP، TIF و…
– امکان ذخیره یا بارگذاری لیست پرونده های تکراری
– استفاده از الگوریتم های هوشمند و سریع
– استفاده بسیار آسان، برای شروع کار فقط به 1 کلیک نیاز دارید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

TriSun Duplicate Photo Finder Plus - نرم افزار یافتن عکس های تکراری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR