دانلود FoneLab iOS Unlocker 1.0.38 – نرم افزار باز کردن قفل دستگاه های iOS اپل

FoneLab iOS Unlocker - نرم افزار باز کردن قفل دستگاه های iOS اپل

 

دانلود FoneLab iOS Unlocker

| نرم افزار باز کردن قفل دستگاه های iOS اپل |

 

FoneLab iOS Unlocker 1.0.38 برای افرادی که رمز عبور دستگاه اپل خود را فراموش کرده اند و ممکن است کنترل iPhone، iPad یا iPod touch خود را از دست بدهند بسیار کاربردی است. این نرم افزار برای حذف رمز عبور 4 رقمی، 6 رقمی، Touch ID یا Face ID از روش های اثبات شده با بالاترین نرخ موفقیت استفاده می کند. بدشانسی است که اگر آیفون را روی زمین بیندازید و نتوانید قفل صفحه آیفون را باز کنید، دستگاه دست دوم خریداری کرده باشید اما نتوانید بدون رمز عبور به آن دسترسی پیدا کنید، iPhone پس از چندین تلاش برای باز کردن قفل آن غیرفعال شود، Passcode را فراموش کرده باشید، Face و Touch ID کار نکند و… . نگران نباشید، می توانید شانس خود را با استفاده از این نرم افزار برای باز کردن قفل دستگاه اپل امتحان کنید.

FoneLab iOS Unlocker حتی می تواند Apple ID را حذف کند اما قبل از حذف آن باید به چند نکته توجه کنید. گزینه حذف Apple ID تمام اطلاعات دستگاه شما را پاک می کند، اگر دستگاه iOS شما از iOS 11.4 استفاده می کند، باید قبل از برداشتن Apple ID، گزینه Find My iPhone/iPad را خاموش کنید. در مورد حذف رمز عبور صفحه نمایش یا Passcode، این برنامه می تواند کمک شایانی به شما کند و بدون حذف حتی 1 کیلوبایت از اطلاعات دستگاه شما، رمز عبور را حذف کند (قبل از شروع عملیات حذف رمز عبور گزینه Find My iPhone/iPad را غیرفعال کنید).

 

 

 

ویژگی های FoneLab iOS Unlocker:

– حذف تمام رمز های عبور iPhone، iPad و iPod
– اگر Apple ID یا گذرواژه آن را فراموش کرده اید، Apple ID را حذف کنید
– حذف رمز عبور صفحه نمایش (Passcode)
– سازگاری با iOS 14 و نسخه های قدیمی تر
– پشتیبانی از iPhone 12 Pro Max، 12 Pro، 12 mini، 12، iPad 2019، iPad Pro و نسخه های قدیمی تر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

FoneLab iOS Unlocker - نرم افزار باز کردن قفل دستگاه های iOS اپل



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR