دانلود IDM UEStudio 23.0.0.48 – نرم افزار ادیتور متن

IDM UEStudio - نرم افزار ادیتور متن

 

دانلود IDM UEStudio

| نرم افزار ادیتور متن |

 

IDM UEStudio 23.0.0.48 بر روی یکی از بهترین ویرایشگر های متن در دنیا یعنی UltraEdit ساخته شده است و ویژگی های فوق العاده ای را برای تیم ها و توسعه دهندگان ارائه می دهد مانند یکپارچه سازی عمیق Git. چرا باید از ویرایشگر و ابزار مدیریت Git جداگانه استفاده کرد؟ این برنامه به عنوان یک ویرایشگر Git، یکی از بهترین ویرایشگر های متن جهان و قدرت Git را در یک برنامه واحد ترکیب می کند. پرونده های منبع خود را ویرایش و به روز کنید، سپس آن ها را با کلید میانبر یا کلیک ماوس انجام دهید. Markdown یکی از عناصر اساسی مخزن های Git است.

نرم افزار IDM UEStudio از پیش نمایش زنده Markdown (و HTML) برخوردار است بنابراین می توانید بدون باز کردن مرورگر، پرونده README.md موجود در مخزن خود را به روز کرده و قالب بندی را دوباره بررسی کنید. می توانید به راحتی شاخه ها را ادغام کنید (اگر سبک شما این باشد). تضاد ها ادغام شود؟ مشکلی نیست سریعا آن ها را با استفاده از mergetool مقایسه بررسی و حل و فصل کنید. مخزن خود را در UltraCompare باز کنید و برای مقایسه سریع متن نسخه فعال و نسخه فهرست شده روی فایل های مختلف کلیک کنید. تا به حال شده است که بخواهید پرونده ای را از یک مخزن با نسخه قبلی خودش یا حالت آن در شاخه ای دیگر مقایسه کنید؟ یا شاید شما بخواهید تغییرات خود را در نسخه HEAD مقایسه کنید؟ UltraCompare این امکان را فراهم می کند.

 

 

 

ویژگی های IDM UEStudio:

پروژه و پرونده های منبع شما را تجزیه می کند تا امکان تکمیل هوشمند و خودکار کد منبع را برای شما فراهم کند
سینتکس رنگ بندی شده
وجود بسیاری از دستورات رایج Git
محیط بسیار ساده و کاربر پسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

IDM UEStudio - نرم افزار ادیتور متن



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و از قسمت Patch – (15 in 1) با توجه به نسخه ای از برنامه که نصب کرده اید یکی از گزینه های UEStudio v20.x – (x64) یا UEStudio v20.x – (x86) را انتخاب و بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 106/113 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR