دانلود The Bat! Professional 9.3.1 – نرم افزار ارسال و دریافت امن ایمیل

The Bat - نرم افزار ارسال و دریافت امن ایمل

 

دانلود The Bat! Professional

| نرم افزار ارسال و دریافت امن ایمیل |

 

The Bat! Professional 9.3.1 یک نرم افزار مدیریت ایمیل فوق العاده ایمن، سریع و کاربردی برای ویندوز است که برای محافظت از مکاتبات شما در برابر اشخاص ثالث ساخته شده است. اگر اطلاعات شخصی، اطلاعات بانکی و اسناد محرمانه شرکت خود و… را از طریق ایمیل ارسال می کنید، باید بدانید که ممکن است این اطلاعات مهم در اختیار هکر ها قرار بگیرند . این برنامه اطلاعات شما را از طریق چندین جریان رمزگذاری محافظت می کند، به این معنی که می توانید همه اطلاعات را بر روی دیسک خود رمزگذاری کنید و از ایمیل در هنگام ارسال و دریافت با استفاده از رمزگذاری انتها به انتها یا همان E2EE محافظت کنید.

این برنامه حتی می تواند بدون نیاز به ارائه دهنده های ایمیل جهانی که پیام های شما را در فضای ابری نگه می دارند (جایی که می توان آن ها را سرقت کرد) کار کند. The Bat! ایمیل های شما را در رایانه نگه می دارد تا هیچ کس به آن ها دسترسی نداشته باشد. این برنامه کد های مخرب و ردیابی از طریق پیکسل را که از طریق ایمیل های تبلیغاتی پخش می شوند را خیلی سریع مسدود می کند، این یکی از روش ها برای محافظت در برابر هک ایمیل است. این ابزار قادر به پردازش و ذخیره تعداد نامحدودی پیام است و هیچ محدودیتی در تعداد حساب های ایمیل قابل دسترسی از طریق پروتوکل های IMAP، POP، MAPI ندارد.

 

 

 

ویژگی های The Bat!:

– ارسال و دریافت امن ایمیل بدون نیاز به سرویس دهنده های ایمیل (Gmail، Yahoo و…)
– پشتیبانی از PGP، GnuPG و S / MIME
– سیستم تصفیه قدرتمند ایمیل های تبلیغاتی
– نمایشگر داخلی HTML
– مدیریت ایمن فایل های پیوست شده به ایمل
– تم و قالب های کاربردی
– توانایی دانلود ایمیل ها
– امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

The Bat - نرم افزار ارسال و دریافت امن ایمل



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

با توجه به نوع ویندوزتان، یکی از نسخه های 32 و 64 بیتی را دانلود و نصب کنید
با استفاده از کد فعال سازی موجود در key.txt (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) برنامه را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 102/112 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR