دانلود بازی Shadow Fight Arena 1.7.12 b4059 – شادو فایت آرنا برای اندروید

دانلود بازی Shadow Fight Arena — PvP Fighting game 0.4.20 - شادو فایت آرنا برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Shadow Fight Arena برای اندروید

| بازی شادو فایت آرنا برای اندروید + دیتا |

| آنلاین |

 

Shadow Fight Arena — PvP Fighting game 1.7.12 b4059 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی NEKKI است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک عنوان کاملا جدید را برای شما طرفداران مبارزه در سایه‌ها در نظر گرفته‌ایم. این بازی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به صورت نفر به نفر با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا وارد رقابت شوید. برای پیروزی در هر مبارزه، لازم است که از حرکات حریف خود آگاهی پیدا کرده و از توانایی‌های قهرمان خود نهایت استفاده را ببرید تا در آخر پیروز مبارزه باشید.

در این بازی، شما می‌توانید تیم سه‌نفره خود را حاوی 3 شخصیت مختلف ایجاد کنید و برای مبارزه با 3 مبارز رو‌به‌روی خود آماده شوید. همه قهرمانان بازی توانایی‌هایی قابل ارتقا دارند و از مهم‌تر اینکه ضمن تعامل آن‌ها با همدیگر می‌توانید به سطوح بالاتری از این توانایی‌ها برسید. این بازی با دارا بودن گرافیک کنسولی خود، این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید یک مبارزه پرهیجان و جذاب را در تلفن همراه خود تجربه کنید. این بازی در واقع یک سری کاملا جدید برای بازی معروف Shadow Fight است که بیش از 500 میلیون دانلود داشته و توانسته به محبوبیتی بی‌نظیر در بین گیمرها تبدیل دست یابد. هم اکنون می توانید بازی Shadow Fight Arena را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Shadow Fight Arena :

– امکان حضور در نبردهای آنلاین نفر به نفر

– امکان انتخاب قهرمان بازی و تشکیل تیم سه‌نفره از شخصیت‌های مختلف

– امکان آزاد کردن قهرمانان جدید

– دارا بودن ده‌ها توانایی منحصر به فرد برای هر قهرمان

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shadow Fight Arena 1 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight Arena 1.7.12 b4059 - شادو فایت آرنا برای اندروید Shadow Fight Arena 2 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight Arena 1.7.12 b4059 - شادو فایت آرنا برای اندروید Shadow Fight Arena 3 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight Arena 1.7.12 b4059 - شادو فایت آرنا برای اندروید Shadow Fight Arena 4 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight Arena 1.7.12 b4059 - شادو فایت آرنا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 218 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR