دانلود VovSoft Hide Files 6.3 – نرم افزار مخفی کردن فایل ها و فولدر ها

VovSoft Hide Files - نرم افزار مخفی کردن فایل ها و فولدر ها

 

دانلود VovSoft Hide Files

| نرم افزار مخفی کردن فایل ها و فولدر ها |

 

VovSoft Hide Files 6.3 نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا فایل ها و پوشه های محرمانه خود را ایمن نگهدارید. این برنامه یک ابزار امنیتی قدرتمند است که شما می توانید با استفاده از آن اسناد حساس، عکس خانوادگی، فیلم ها، ایمیل ها، اطلاعات بانکی، موزیک، فایل های متنی و هر نوع فایلی را رمزگذاری و رمزگشایی کنید. برای نمایش و دسترسی به فایل ها و فولدر های مخفی شده باید رمز عبوری را که شما برای آن مشخص کرده اید را وارد کرد. رمز عبور اصلی خود را تنظیم و پرونده های مهم مورد نطرتان را قفل کنید تا آن ها از چشم افراد کنجکاو مخفی بمانند. هیچ کس بدون رمز عبور اصلی شما نمی تواند به پرونده های شما دسترسی پیدا کند.

VovSoft Hide Files از انواع فایل سیستم های NTFS، exFAT، FAT32 و FAT16 در هارد های اینترنال ، هارد های اکسترنال، هارد های SSD، کارت های حافظه SD و MMC و فلش مموری ها پشتیبانی می کند. توانایی پنهان سازی و رمزگذاری روی فایل ها و فولدر ها به صورت انبوه و باز کردن آن ها در چند ثانیه از ویژگی های خاص این نرم افزار است.

 

 

 

ویژگی های VovSoft Hide Files:

– در عرض چند ثانیه اطلاعات چند گیگابایتی شما را قفل می کند
– از کشیدن و رها کردن (Drag and drop) پشتیبانی می کند
– قابلیت بازیابی رمز عبور از دست رفته را دارد
– در صورت بروز هرگونه خطا در پرونده یا دیسک، روند قفل شدن را متوقف می کند و به شما کمک می کند تا اطلاعات مهم خود را از دست ندهید
– پشتیبانی از تمام فایل سیستم ها
– پشتیبانی از ویندوز های 10، 8.1، 8، 7، اکس پی و ویستا (32 بیتی و 64 بیتی)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

VovSoft Hide Files - نرم افزار مخفی کردن فایل ها و فولدر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید

– فایل Patch (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و برروی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR