دانلود EximiousSoft Screen Capture 2.10 – نرم افزار گرفتن اسکرین شات های حرفه ای

EximiousSoft Screen Capture - نرم افزار گرفتن اسکرین شات های حرفه ای

 

دانلود EximiousSoft Screen Capture

| نرم افزار گرفتن اسکرین شات های حرفه ای |

 

EximiousSoft Screen Capture 2.10 نام یک نرم افزار کاربردی است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا از هر آنچه برروی صفحه نمایش PC اتفاق می افتد عکس بگیرند و عکس های گرفته شده را ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. تصاویری که این برنامه ذخیره می کند از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار و برای استفاده در فایل های راهنما، فلیم های آموزشی، آموزش های آنلاین، کتابچه های راهنما، جزوه های آموزشی، سخنرانی ها، مطالب بازاریابی، صفحات وب، ایمیل ها و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. این برنامه با استفاده از ترکیبی از فناوری های مختلف مانند کلید های میانبر و دکمه های عکس فوری، از بخش های مختلف نرم افزار ها و بازی ها، اسناد یا حتی پنجره های خاص روی دسک تاپ اسکرین شات های حرفه ای تهیه می کند. همچنین می توانید قبل از چاپ مستقیم تصاویر آن ها را ویرایش و حاشیه نویسی کنید.

EximiousSoft Screen Capture نرم افزاری کاملا ویژه با قابلیت ویرایش تصویر است. شما می توانید اسکرین شات ها را به چندین روش ویرایش کنید، جلوه هایی را برای بهبود ارتباط با بینندگان بکار بگیرید و یا آن ها را به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. متن، خطوط، پیکان ها، اشکال شفاف قرار دهید تا ایده های شما را به راحتی و به طور مثر نشان دهند. نتیجه نهایی را با فرمت های معروف (jpg، gif، bmp و png) ذخیره یا آن را از طریق ایمیل ارسال کنید.

 

 

 

ویژگی های EximiousSoft Screen Capture:

– انتخاب اندازه اسکرین شات ها (تمام صفحه، پنجره فعال و پنجره فعال بدون قاب)
– به طور خودکار تمام مطالب یک پنجره یا صفحه وب را تشخیص می دهد
– بخش هایی از صفحه را به شکل مستطیل، دایره، بیضی، مثلث و… در نظر بگیرید
– توانایی افزودن متن، حاشیه نویسی، لوگو، خطوط ، پیکان ها و اشکال دیگر
– توانایی برجسته  کردن مناطق انتخاب شده با ابزار Highlight
– امکان استفاده از کلید های میانبر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

EximiousSoft Screen Capture - نرم افزار گرفتن اسکرین شات های حرفه ای



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR