دانلود Tuneskit M4V Converter 5.1.1.26 – نرم افزار تدبیل فرمت M4V

Tuneskit M4V Converter - نرم افزار تدبیل فرمت M4V

 

دانلود Tuneskit M4V Converter

| نرم افزار تدبیل فرمت M4V به MP4، MOV و… |

 

Tuneskit M4V Converter 5.1.1.26 یک مبدل کامل فیلم های iTunes است که به شما این امکان را می دهد تا فیلم های دریافتی از iTunes با فرمت M4V را به فرمت های MP4، AVI، M4V، MOV، MPG، FLV، MPEG-1، MPEG-2، 3GP، 3G2، SWF، MP3، AAC و… بدون حذف زیرنویس ها تبدیل کنید. از محدودیت های اپل در پخش فیلم ها و نمایش های تلویزیونی خسته شده اید؟ این برنامه شما را از محدودیت های آیتونز خلاص می کند و با تبدیل فیلم های شما به فرمت های رایج صوتی و تصویری این امکان را می دهد تا آن ها را با وضوح بالا HD 1080P در رایانه، تلفن همراه، تبلت، تلویزیون و… تماشا کنید.

این برنامه قادر به تبدیل فیلم های iTunes بدون افت کیفیت صدا و تصویر نسخه اصلی می باشد. همچنین به شما امکان تغییر تنظیمات ویدیوی خروجی (مانند کدک ویدیو، نرخ بیت، اندازه فیلم، همچنین کدک صوتی، کانال صوتی و… ) را مطابق با نیازهایتان می دهد. یک ویرایشگر داخلی برای کوتاه کردن، برش دادن یا اضافه کردن لوگو، زیرنویس و جلوه های دیگر برای ویرایش آزادانه و سفارشی سازی فیلم ها در اختیار کاربران قرار دارد. نرم افزار Tuneskit M4V Converter با استفاده از پیشرفته ترین هسته رمزگشایی، یکی از سریعترین مبدل های رسانه iTunes در جهان محسوب می شود که با سرعت و عملکرد بسیار بهتر نسبت به رقیبان کار می کند.

 

 

 

ویژگی های Tuneskit M4V Converter:

– پشتیبانی از رایج ترین فرمت های صوتی و تصویری از جمله MP4، MOV، AVI و MP3
– 30 برابر سریع تر از سایر برنامه های مشابه
– حفظ صدای AC3. 5.1 Dobly
– حفظ زیرنویس ها
– جلوگیری از کاهش کیفیت صوت و تصویر
– امکان ویرایش فیلم ها
– محیطی بسیار ساده
– امکان تبدیل فرمت به صورت تکی و دسته ای

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Tuneskit M4V Converter - نرم افزار تدبیل فرمت M4V



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد فولدر Serial (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) شوید و روی فایل Block Host tuneskit [ Run Administrator ].cmd کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید. فایل Serial.txt را باز و با استفاده از کد فعال سازی موجود در آن، برنامه را اکتیو کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR