دانلود East Imperial Soft Magic RAID Recovery 1.6 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات Raid

East Imperial Soft Magic RAID Recovery - نرم افزار ریکاوری اطلاعات Raid

 

دانلود East Imperial Soft Magic RAID Recovery

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات Raid |

 

East Imperial Soft Magic RAID Recovery 1.6 به شما کمک می کند تا با اتصال هارد دیسک ها به رایانه ، RAID 0، RAID 1، RAID 4، RAID 5، RAID 6 و بسیاری دیگر از آرایه های خراب را تعمیر کنید. بازیابی اطلاعات از دستگاه های ذخیره سازی تکی و چند قسمته و سرور های NAS توسط این نرم افزار کاربردی امکان پذیر است. این نرم افزار برای کمک به کاربران در ترمیم انواع مختلف آرایه های RAID خراب و بازیابی اطلاعات از هارد دیسک های دستگاه های محبوب DAS و NAS و همچنین طیف وسیعی از کنترل کننده های RAID تولید شده توسط HP، Dell، Adaptec، IBM، Intel، Fujitsu، Silicon Image، LSI، ASMedia، Broadcom و بسیاری دیگر از برند ها طراحی شده است.

این ابزار با شناسایی خودکار نوع فایل سیستم و در دسترس قرار دادن داده ها در رایانه به شما کمک می کند تا پرونده ها و پوشه های خود را استخراج کنید. تمام فایل سیستم های اصلی مورد استفاده در ویندوز (NTFS، ReFS، FAT، exFAT)، macOS (APFS، HFS +)، لینوکس (Ext2 / 3/4، XFS، ReiserFS) و یونیکس (UFS 1/2) پشتیبانی می شوند. نرم افزار های بسیار زیادی برای ریکاوری و ترمیم اطلاعات هارد دیسک ها وجود دارد اما نرم افزار های کمی وجود دارند که مخصوص دستگاه هایی طراحی شده اند که هارد دیسک ها را با استفاده از فناوری Riad بکار میگیرند و یکی از بهترین و قدرتمند ترین این نرم افزار ها، East Imperial Soft Magic RAID Recovery است.

 

 

 

ویژگی های East Imperial Soft Magic RAID Recovery:

– آرایه های RAID خراب را در دستگاه های مختلف با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و macOS بازسازی و تعمیر کنید
– پشتیبانی از RAID 0، RAID 1، RAID 4، RAID 5 و RAID 6
– بازیابی اطلاعات از دستگاه های NAS و DAS
– تشخیص خودکار ترتیب دیسک ها و پارامتر های پیکربندی آرایه
– اطلاعات را از حجم های logical موجود در چندین دیسک بازیابی کنید
– پیش نمایش فایل های یافت شده
– پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فیلم، موزیک، متن، عکس، فایل های اجرایی و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

East Imperial Soft Magic RAID Recovery - نرم افزار ریکاوری اطلاعات Raid



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR