دانلود Sony Catalyst Browse Suite 2020.1 – نرم افزار حرفه ای پخش فیلم و نمایش جزئیات آن

Sony Catalyst Browse Suite - نرم افزار حرفه ای پخش فیلم و نمایش جزئیات آن

 

دانلود Sony Catalyst Browse Suite

| نرم افزار حرفه ای پخش فیلم و نمایش جزئیات آن |

 

Sony Catalyst Browse Suite 2020.1 نرم افزاری جامع برای مرور فایل های تصویری همراه با نمایش جزئیات دقیق آن هاست. دنیای پیچیده تولید رسانه به یک مدیریت قدرتمند رسانه هم نیاز دارد. این نرم افزار، ابزاری چندسکویی (cross-platform) برای مشاهده و ثبت وقایع تمام فرمت های Sony Pro، مشاهده و مدیریت فایل های تصویری با محیطی بسیار ساده است. این برنامه به عنوان دستیار رسانه شما کار می کند و به شما این امکان را می دهد تا فایل های دوربین یا کارت خوان (رم ریدر) را مرور کنید.

با نمایش دقیق کلیپ ها به صورت جداگانه، می توانید متادیتا و جزئیات رسانه را مشاهده و ویرایش، آن ها را به طور دقیق و با رنگ ها صحیح مشاهده کرده و از اصلاح رنگ استفاده کنید. هنگامی که کلیپ های مورد نیاز خود را انتخاب کردید می توانید آن ها را در یک هارد دیسک محلی یا NAS کپی، در سرویس ابر ویدیویی سونی بارگذاری ، به فرمت های مختلف تبدیل کنید و یا حتی یک دیسک حرفه ای سونی ایجاد کنید.

 

 

 

بررسی کامل ویژگی های Sony Catalyst Browse:

– مرور کردن: به سرعت فایل های خود را با پیش نمایش کوچک همراه با یک لیست دقیق مرور کنید
– نمایش لیست حافظه های متصل: پنجره Places دسترسی سریع به درایو های داخلی و خارجی و هرگونه دستگاه متصل مانند دوربین یا کارت خوان را فراهم می کند. فایل ها را بین دستگاه های متصل و حافظه داخلی یا خارجی بکشید و رها کنید
– نمایش جزئیات: جزئیات هر کلیپ را مشاهده، نقاطی را در داخل و خارج آن علامت گذاری، رنگ ها را تنظیم  و اطلاعات آن را ویرایش کنید
– کپی سریع: همه کلیپ های موجود در حافظه یا فقط قسمت دلخواه یک کلیپ را کپی کنید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Sony Catalyst Browse Suite - نرم افزار حرفه ای پخش فیلم و نمایش جزئیات آن



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 408 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR