دانلود Glarysoft Quick Search 5.35.1.132 – جستجوی سریع و حرفه ای در ویندوز

Quick Search - جستجوی سریع و حرفه ای در ویندوز

 

دانلود Quick Search

| جستجوی سریع و حرفه ای در ویندوز |

 

Glarysoft Quick Search 5.35.1.132 ابزاری رایگان و سریع برای پیدا کردن فایل ها و پوشه ها با استفاده از کلمه کلیدی وارد شده توسط کاربر است. وقتی هر نوع فایل، موضوع و یا حتی کلمه کلیدی را در جعبه جستجوی این برنامه تایپ می کنید صفحه نتایج در کمتر از یک ثانیه انواع فولدر ها و فایل های مرتبط را نمایش می دهد. علاوه بر نتایج دقیق به طور همزمان تعدادی از پرونده های مشابه را لیست می کند. اگر کاربر قصد داشته باشد تا یک فایل را در کل فضای هارد دیسک جستجو کند می تواند از یک فیلتر استفاده کند. یک فیلتر جستجو برای محدود کردن دامنه و نتایج جستجو می تواند بسیار کاربردی باشد تا از جستجو میان فایل و پوشه های غیر مرتبط خودداری شود. برخلاف برنامه های مشابه که بسیار پیچیده هستند ظاهر و رابط کاربری این برنامه فوق العاده ساده طراحی شده است.

زمانی که Glarysoft Quick Search را نصب و اجرا کنید به وضوح دو بخش اصلی را در آن مشاهده خواهید کرد، جعبه جستجو و صفحه نمایش نتایج به صورت Real-time. اگر بخش جستجوی ویندوز چه در سرعت کاوش و یافتن فایل ها و پوشه و چه در کیفیت نتایج یافت شده شما را راضی نمی کند بهتر است این برنامه را تجربه کنید. این برنامه کاملا رایگان است و برخلاف بیشتر برنامه های رایگان که از تبلیغات بنری آزاردهنده استفاده می کنند، هیچ تبلیغی را نمایش نمی دهد و هیچ نوع بدافزاری از جمله نرم افزار های جاسوسی، ویروس، تروجان و… ندارد.

 

 

 

ویژگی های Glarysoft Quick Search:

– فایل ها و پوشه ها را با کلمات کلیدی پیدا کنید
– نمایه سازی سریع پرونده
– جستجوی سریع و بی درنگ
– استفاده از حداقل منابع سخت افزاری
– کم حجم و استفاده آسان
– پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Quick Search - جستجوی سریع و حرفه ای در ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR