دانلود 7thShare Data Recovery 6.6.6.8 – نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

7thShare Data Recovery - نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

 

دانلود 7thShare Data Recovery

| نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده |

 

7thShare Data Recovery 6.6.6.8 ابزاری ایمن و قابل اعتماد برای بازیابی اطلاعات است که به شما کمک می کند تا فایل ها و پوشه های پاک شده از کامپیوتر، پارتیشن های هارد دیسک، کارت های SD، فلش مموری ها، تلفن های همراه، دوربین های دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری HD، تبلت ها و موارد دیگر را بازیابی کنید. این نرم افزار با اسکن سطح پایین حافظه شما، اطلاعات حذف شده را با فرمت های مختلف ریکاوری می کند. بیش از 300 فرمت مختلف از جمله اسناد Word و PDF، فیلم ها، موسیقی، عکس ها و… را بازیابی کنید. این نرم افزار مجموعه ای یکپارچه از ابزار های بازیابی اطلاعات است که می توانید برای بازیابی فایل ها از جمله عکس، فیلم، بایگانی ها، پایگاه های داده، ایمیل ها و… از آن استفاده کنید.

7thShare Data Recovery توانایی ریکاوری فایل های حذف شده، حافظه های فرمت شده، خطا های پارتیشن بندی، فایل های آسیب دیده توسط  ویروس ها ، هارد دیسک های آسیب دیده، پارتیشن های از بین رفته، فایل های آسیب دیده بر اثر خرابی سیستم عامل و… را دارد. در بین تمام پرونده هایی که این نرم افزار پیدا می کند، کاوش کرده و پیش نمایش آن ها را مشاهده و انتخاب کنید. همچنین می توانید قبل از اسکن، فرمت و نوع پرونده ها را برای محدود کردن نتایج جستجو و صرفه جویی در وقت انتخاب کنید.

 

 

 

ویژگی های 7thShare Data Recovery:

– عکس ها، فیلم ها، موسیقی ها، اسناد، ایمیل ها، داده های تجاری را با فرمت های مختلف بازیابی کنید
– بازیابی اطلاعاتی که از سطل بازیافت (Recycle Bin) حذف شده اند
پرونده های از دست رفته را از هارد دیسک های اینترنال، هارد دیسک های اکسترنال، فلش مموری ها، کارت حافظه، دوربین دیجیتال، تلفن همراه ، MP3 player ها و … ریکاوری کنید
– امکان پیش نمایش فایل های یافت شده

 

فرمت های قابل بازیابی:

DOC/DOCX، XLS/XLSX، PPT/PPTX، PDF، CWK، HTML/HTM، INDD، EPS، etc. Image: JPG، TIFF/TIF، PNG، BMP، GIF، PSD، CRW، CR2، NEF، ORF، RAF، SR2، MRW، DCR ، WMF، DNG، ERF، RAW، etc. Video: AVI، MOV، MP4، M4V، 3GP، 3G2، WMV، ASF، FLV، SWF، MPG، RM/RMVB، etc. Audio: AIF/AIFF، M4A، MP3، WAV، WMA، MID/MIDI، OGG، AAC، etc. Email: PST، DBX، EMLX، etc. Archive: ZIP، RAR، SIT

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

7thShare Data Recovery - نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR