دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 – قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 - قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age برای اندروید

| بازی قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی JustIdle Studio است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، گوشه‌ای دیگر از دنیای استیکمن‌ها را برای شما علاقه‌مندان شبیه‌سازی می‌کند که این بار استیکمن‌ها قرار است به عنوان قهرمانانی بدون‌ترس ظاهر شوند. ارتشی از قهرمانان در دنیای استیکمن‌ها حاضر شده و قرار است با هیولاها به جنگ بپردازند.

این بار شما می‌توانید هدایت یک مجموعه بزرگ از آدمک‌ها را به دست بگیرید که در قالب یک ارتش نظامی ایفای نقش می‌کنند. هریک از قهرمانان شما در بازی، توانایی خاص خود را دارند و می‌توانید در مواقع خاص از آن‌ها استفاده کنید. دشمن اصلی شما در محوریت داستانی بازی هیولایی بزرگ است که برای غلبه بر او باید مراحل را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. در مسیر بازی شما می‌توانید قهرمان خود را قدم به قدم ارتقا داده و او را به قدرت‌هایی ویژه مجهز کنید تا بتوانند نمایشی بی‌نقض در میدان نبرد از خود نمایش دهند. هم اکنون می توانید بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age :

– امکان بازی کردن بدون محدودیت و آسان

– امکان گزینش قهرمان بازی از میان شمار متعددی از استیکمن‌ها

– دارا بودن توانایی منحصر به فرد هریک از استیکمن‌ها

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

– دارا بودن بیش از 200 مرحله مختلف و سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Idle Stickman Heroes Monster Age 1 85x150 - دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 - قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت Idle Stickman Heroes Monster Age 2 85x150 - دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 - قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت Idle Stickman Heroes Monster Age 3 85x150 - دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 - قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت Idle Stickman Heroes Monster Age 4 85x150 - دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age 0.2.19 - قهرمانان استیکمن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR