دانلود Picture Colorizer Pro 2.4.0 + Portable – نرم افزار رنگی کردن تصاویر قدیمی

دانلود Picture Colorizer Pro 2.4.0 + Portable - نرم افزار رنگی کردن تصاویر قدیمی

 

دانلود Picture Colorizer Pro

| نرم افزار رنگی کردن تصاویر قدیمی |

 

Picture Colorizer Pro 2.4.0 + Portable نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور رنگی کردن تصاویر قدیمی است که کاربر به کمک آن می‌تواند به تصاویر قدیمی خود رنگ و لعابی تازه بدهد. همانطور که می‌دانید، تکنولوژی عکاسی و ثبت خاطرات ما، همیشه تا این اندازه پیشرفته و حرفه‌ای نبوده است. در گذشته، تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌ها حال و هوای خاص خود را داشتند و در ابتدا همگی سیاه و سفید بودند. با این وجود، هنوز هم این تصاویر خاطرات بسیار زیادی را در خود دارند که افراد با نگاه کردن به آن‌ها می‌توان گذشته را زنده کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌توانید تصاویر قدیمی و سیاه و سفید شما را بازسازی کند و روحی تازه به آن‌ها بدهد.

تنها کافی‌ست که تصویر سیاه و سفید مورد نظر خود برای رنگی شدن را انتخاب و در محیط این برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه این برنامه به شکلی خودکار بتواند تصاویر شما را رنگی کند. شاید تصور کنید که حین این فرآیند لازم باشد که همه چیز را به صورت دستی تغییر دهید. ولی اینگونه نیست؛ زیرا که این برنامه می‌تواند با شناسایی قسمت‌های مختلف تصاویر و میزان روشنایی هر بخش، رنگ واقعی آن‌ها را در حالت واقعی تشخیص دهد و تصویر مورد نظر را برایتان به شکلی هوشمندانه بازسازی کند. شما کاربران عزیز می‌تواند ریز جزئیات مربوط به امکانات این برنامه را در ادامه مطلب مشاهده و تازه‌ترین نسخه نرم افزار Picture Colorizer Pro را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Picture Colorizer Pro :

– امکان رنگی کردن تصاویر قدیمی و سیاه و سفید

– امکان رنگی‌سازی خودکار تصاویر

– امکان بازسازی تصاویر قدیمی

– مجهز بودن به تکنولوژی هوش مصنوعی برای بازسازی عکس‌ها

– دارا بودن ابزارهای کاربردی برای ویرایش و زیباسازی تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Picture Colorizer Pro.cover1  300x128 - دانلود Picture Colorizer Pro 2.4.0 + Portable - نرم افزار رنگی کردن تصاویر قدیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40/40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR