دانلود Dashcam Viewer 3.8.4 – نرم افزار تماشای فیلم های دوربین های مدار بسته

دانلود Dashcam Viewer 3.6.7 - نرم افزار تماشای فیلم های دوربین های مدار بسته

 

دانلود Dashcam Viewer

| نرم افزار تماشای فیلم های دوربین های مدار بسته |

 

Dashcam Viewer 3.8.4 نرم افزاری جهت استفاده از تمام پتانسیل های دش کم است. همانطور که میدانید در چند سال گذشته استفاده از دش کم ها (Dashcam) علاوه بر ماشین های پلیس در ماشین های شخصی افزایش چشمگیری داشته است اما برای استفاده از تمام امکانات و توانایی های این دوربین ها به یک نرم افزار جامع و حرفه ای نیاز هست. با استفاده از این نرم افزار دش کم شما چیزی بیش از یک فیلم را ضبط می کند. این ابزار داده های ناوبری پنهان شده در خود فیلم را پیدا، رمزگشایی می کند و نمایش می دهد. فیلم های خود را به شکلی پخش و تماشا کنید که موقعیت، سرعت، مسافت و سایر داده های وسیله نقلیه شما در نمودار ها، ابزارک ها و نقشه ها در حال جابه جایی و تغییر است. نقاط مورد نظر را برچسب گذاری، کلیپ ها و داده ها را ذخیره و چندین فیلم را در یک ویدیو ترکیب کنید و موارد مشابه دیگر.

Dashcam Viewer توسط بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان این نوع دوربین ها به خریداران توصیه می شود و همین موضوع نشان دهنده کیفیت و کارایی بالای این برنامه کاربردی و کم حجم است. علاوه بر موارد ذکر شده این برنامه با بیش از 120 مدل مختلف دوربین سازگاری کامل دارد و برای تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز در دسترس است.

 

 

 

کاری هایی که Dashcam Viewer می تواند برای شما انجام دهد:

– وقتی موقعیت، سرعت، مسافت و سایر جزئیات وسایل نقلیه در نمودار ها و نقشه ها نمایش داده می شود فیلم های دش کم خود را مشاهده کنید
– برای تجزیه و تحلیل بیشتر، مسیر های GPS را با فرمت های رایج مانند CSV، GPX و Google Earth KML ذخیره کنید
– از تشخیص رویداد صوتی برای یافتن لحظات مهم در فیلم های خود استفاده کنید
– بخش هایی از ویدیو ها را جدا و ذخیره کنید
– چندین فیلم را در یک فایل ترکیب کنید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Dashcam Viewer 3.6.7 - نرم افزار تماشای فیلم های دوربین های مدار بسته



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR