دانلود Starus FAT Recovery 3.3 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

Starus FAT Recovery - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

 

دانلود Starus FAT Recovery

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده |

 

Starus FAT Recovery 3.3 به شما کمک می کند تا پرونده های حذف شده را بازیابی کرده و اطلاعات را از کارت حافظه فرمت شده، خراب و غیرقابل خواندن ریکاوری کنید. این نرم افزار با استفاده از طیف وسیعی از الگوریتم های پیشرفته، داده های حافظه را در سطح پایین اسکن می کند. حتی اگر هیچ file system در دسترس نباشد، فایل ها و فولدر ها را کشف و بازیابی می کند. فایل ها و اطلاعات حذف شده را از فلش مموری ها، کارت های حافظه و سایر دستگاه های ذخیره سازی قابل حامل که فایل سیستم FAT دارند و خراب، غیر قابل استفاده و یا فرمت شده اند بازیابی کنید. با خواندن کل محتوای دستگاه در سطح پایین می توانید فایل ها را به طور قابل اعتماد شناسایی، استخراج و بازیابی کنید.

همانطور که از نامش پیداست Starus FAT Recovery برای بازیابی پرونده ها از رسانه های ذخیره سازی با فایل سیستم FAT طراحی شده است. این ابزار از حافظه های مختلف با فایل سیستم FAT12، FAT16، FAT32 و exFAT پشتیبانی می کند. این برنامه توانایی بازیابی کامل اطلاعات از هارد های اینترنال و اکسترنال، هارد های SSD، انواع کارت های حافظه و فلش مموری ها و انواع دوربین های دیجیتال و دستگاه های پخش کننده MP3 که می توانند به کامپیوتر متصل شده و به عنوان یک درایو مجزا شناخته شوند را دارد.

 

 

 

ویژگی های Starus FAT Recovery:

بازیابی تقریبا فوری فایل های حذف شده
حالت تجزیه و تحلیل جامع، فایل ها را با توجه به محتوای آن ها پیدا می کند
ساختار های حافظه خراب را برطرف می کند
پارتیشن های آسیب دیده را کاملا ترمیم کنید
فایل سیستم های خراب و رونویسی شده را از ابتدا بازسازی می کند
جداول پارتیشن و سوابق MBR را بازیابی می کند
فایل ها و پوشه ها را از حافظه های آسیب دیده، غیرقابل استفاده و فرمت شده بازیابی کنید
پشتیبانی از انواع رسانه های ذخیره سازی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Starus FAT Recovery - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR