دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 – پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 - پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead برای اندروید

| بازی پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی Headup است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید پل‌سازی را با تم واکینگ دد تجربه کنید. به دنیای مردگان متحرک خوش آمدید! این بازی، یک شبیه‌سازی جالب توجه از دنیای سریال محبوب واکینگ دد است که در آن علاوه بر سر و کار داشتن با زامبی‌ها و مردگان متحرک، باید به پل‌سازی توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا که ممکن است این مهارت تنها راه باقی مانده برای نجات در دنیای آخرالزمانی باشد.

در این بازی، شما می‌توانید کشتن زامبی‌‌ها را با قدرت مغزتان تجربه کنید. در این بازی، شما با ده‌ها چالش هیجان‌انگیز و جالب توجه از پل‌سازی سر و کار دارید که تم واکینگ دد را به خود گرفته‌اند. جامعه بازماندگان دنیای واکینگ دد در خطر هستند. اکنون این شما هستید که باید به یوجین، دریل و میشون کمک کنید تا بتوانند پلی امن را برای عبور وسایل نقلیه آماده کنند و در این حین نیز زامبی‌ها را به پایین پرت کنند. هم اکنون می توانید بازی Bridge Constructor: The Walking Dead را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bridge Constructor: The Walking Dead :

– شبیه‌ساز جذاب دنیای واکینگ دد در بازی پل‌سازی

– امکان ساخت پل برای عبور وسایل نقلیه و کشتن زامبی‌ها

– حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای واکینگ دد

– امکان دفاع از بازماندگان در برابر زامبی‌ها

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bridge Constructor The Walking Dead 1 1 150x84 - دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 - پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت Bridge Constructor The Walking Dead 2 1 150x84 - دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 - پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت Bridge Constructor The Walking Dead 3 1 150x84 - دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 - پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت Bridge Constructor The Walking Dead 4 1 150x84 - دانلود بازی Bridge Constructor: The Walking Dead 1.1 b101129 - پل‌سازی: واکینگ دد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR