دانلود فونت دردانه – قلم فارسی جدید دردانه مناسب برای متون طولانی، تیتر و عناوین

دانلود فونت دردانه - قلم فارسی جدید دردانه مناسب برای متون طولانی، تیتر و عناوین

 

دانلود فونت دردانه

| قلم فارسی جدید دردانه مناسب برای متون طولانی، تیتر و عناوین |

 

فونت دردانه (Dordaneh Font) نام یک قلم فارسی جدید و زیبا برای طراحان است که می‌توان آن را برای تایپ متون طولانی، طراحی تیتر و عناوین مورد استفاده قرار داد. انتخاب فونت، یکی از حساسیت‌های مهم طراحان و گرافیست‌ها است. امروزه به لطف همت و تلاش طراحان خلاق ایرانی، شمار متعددی فونت و تایپ‌فیس در دسترس است و به همین جهت طراحان می‌توانند انواع مختلف آن‌ها را برای طرح مورد نظر خود امتحان کنند و نهایتا برای طرح دلخواه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. قلم فارسی دردانه، یکی از تازه‌ترین فونت‌های خلاقانه فارسی است که شما طراحان می‌توانید آن را برای انواع متون طولانی و یا طراحی تیتر و عناوین مورد استفاده قرار دهید.

فونت دردانه که به تازگی توسط طراح خوش‌ذوق ایرانی سرکار خانم دریا ابراهیمی طراحی شده، هم‌اینک به صورت رایگان برای شما آماده دانلود است. از فونت دردانه می‌توانید در انواع طرح‌ها و نوشته‌ها استفاده کنید و آثار گرافیکی خود را با جلوه‌ای زیباتر در معرض دید قرار دهید. هم اکنون می‌توانید فونت دردانه را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: فونت دردانه (Dordaneh Font)
ویرایش: دریا ابراهیمی
فرمت: TTF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 25 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR