دانلود SNS-HDR Professional 2.7.3.1 – نرم افزار ساخت تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR)

دانلود SNS-HDR Professional 2.7.3.1 - نرم افزار ساخت تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR)

 

دانلود SNS-HDR

| نرم افزار ساخت تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR) |

 

SNS-HDR Professional 2.7.3.1 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ساخت تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR) است که افراد خلاق در حوزه گرافیک و عکاسی می‌توانند از آن نهایت بهره را ببرند. این تکنیک، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید منظره‌ها را بسیار زیبا‌تر و واقع‌گریانه‌تر از آن‌چه هستند به نمایش درآورید. زمانی که صحنه مورد نظر شما برای عکس‌برداری، شامل نقاط تیره و روشن باشد، دوربین عکاسی به خودی خود قادر به تشخیص رنج صحیح نور در قسمت‌های مختلف تصاویر نیست. در این شرایط، کیفیت و نورپردازی تصویر مطابق با انتظار نیست. در چنین مواقعی، تکنیک اچ‌دی‌ار می‌تواند به کمک شما بیاید تا این مشکل را برطرف کنید.

این نرم افزار، یک ابزار حرفه‌ای در زمینه تکنیک HDR برای پردازش تصاویر است. این برنامه به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند تصاویر HDR را به راحتی بسازد و نتیجه فوق‌العاده آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.این نرم افزار دارای ده‌ها ابزار مختلف متناسب با نیاز گرافیست‌ها است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا عکس‌ها را به شکل طبیعی‌تر درآورند. شما هم می‌توانید از این نرم افزار برای زیباسازی تصاویر خود استفاده کنید و تصاویر خود را از نظر رنگ، نورپردازی و جلوه‌‌هایی واقع‌گرایانه به سطوح عالی برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار SNS-HDR را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار SNS-HDR Professional :

– امکان پردازش تصاویر در ده‌ها فرمت مختلف

– امکان خواندن تصاویر RAW, Radiance HDR و OpenEXR

– امکان ترکیب چند تصویر با هم برای ساخت HDR

– امکان پردازش تصاویر تکی

– امکان از بین بردن سایه‌های مخرب در تصاویر

– امکان پردازش گروهی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SNS HDR.cover1  300x178 - دانلود SNS-HDR Professional 2.7.3.1 - نرم افزار ساخت تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR