دانلود Tenorshare 4MeKey 4.0.6.7 – نرم افزار حذف قفل iCloud

Tenorshare 4MeKey - نرم افزار حذف قفل iCloud

 

دانلود Tenorshare 4MeKey

| نرم افزار حذف قفل iCloud |

 

Tenorshare 4MeKey 4.0.6.7 نرم افزاری ایمن و حرفه ای برای حذف قفل iCloud به شیوه ای آسان و سریع است. آیا با مشکل قفل شدن iCloud در iPhone، iPad و iPod روبرو هستید؟ چگونه می توان قفل فعال سازی iCloud را دور زد؟ این نرم افزار می تواند بهترین سرویس باز کردن iCloud و خاموش کردن قفل آن بدون نیاز به رمز عبور است. Apple ID و رمز عبور آن را برای فعال سازی iPhone فراموش کرده اید؟ اگر آیفون شما به این شکل قفل شده باشد این نرم افزار به طور دقیق روی حذف قفل iCloud بدون رمز عبور کار می کند. همچنین گوشی آیفون شما را بدون Apple ID فعال می کند.

اگر این نرم افزار را نصب کرده اید اکنون زمان تجربه استفاده از دستگاه جدید است. پس از غیرفعال کردن موفقیت آمیز قفل، از چه چیزی می توانیم لذت ببریم؟ می توانیم با یک Apple ID جدید وارد شویم و به راحتی از تمام امکانات App Store لذت ببریم.  از iPhone 5S، 6، 6S، 6S Plus، 7. 7 Plus، 8، 8 Plus، X و تمام نسخه های iPod و iPad پشتیبانی می کند.

 

 

 

قبل از هر کاری توجه داشته باشید که: پس از حذف قفل فعال سازی iOS، نمی توانید از عملکرد دستگاه برای مثال تماس تلفنی و cellular استفاده کنید و ورود به سیستم iCloud از Apple ID جدید امکان پذیر نیست. پس از حذف موفقیت آمیز قفل iCloud از تنظیم مجدد کارخانه استفاده نکنید در غیر این صورت دستگاه دوباره قفل می شود اما می توانید قبل از منقضی شدن لایسنس دوباره همان دستگاه را باز کنید. این ابزار قبل از حذف قفل iCloud، دستگاه iOS شما را جیلبریک می کند و گارانتی آن باطل می شود.

 

ویژگی های Tenorshare 4MeKey:

– قفل iCloud را بدون نیاز به پسورد و Apple ID حذف کنید
– اکانت iCloud را هر زمان که پسوردتان را گم کردید و یا زمانی که گوشی آیفون با iCloud قفل شده خریداری کردید باز کنید
– سازگار با بیشتر دستگاه های iOS از iPhone 5S تا iPhone X
– پشتیبانی کامل از iOS 12 تا 14
– آیفون را بدون Apple ID فعال کنید
– قفل آیفون را بدون iCloud باز کنید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Tenorshare 4MeKey - نرم افزار حذف قفل iCloud



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR