دانلود Stellar Repair for Video 5.0.0.2 – نرم افزار ترمیم فایل های ویدئویی

Stellar Repair for Video - نرم افزار ترمیم فایل های ویدئویی

 

دانلود Stellar Repair for Video

| نرم افزار ترمیم فایل های ویدئویی |

 

Stellar Repair for Video 5.0.0.2 نام نرم افزاری است که فایل های ویدئویی خراب یا غیرقابل پخش که هنگام فیلم برداری، انتقال، ویرایش و یا تبدیل فرمت آسیب دیده اند را تعمیر می کند. این نرم افزار پرش تصویر، سوسو زدن، تاری و سایر مشکلات ویدئویی را برطرف می کند. این نرم افزار همچنین خطا های ویدئویی مانند “Error loading media file could not be played” یا “QuickTime Error” و هر گونه خرابی در فریم ها، صدا، هدر و حرکت فیلم را برطرف می کند. این نرم افزار می تواند فیلم های گرفته شده توسط دوربین های DSLR، دوربین های دیجیتال خانگی، دوربین های نصب شده بر روی کوادکوپتر ها، دوربین های نظارتی، تلفن های اندرویدی، آیفون، آیپد و … را برطرف کند.

فقط فایل های ویدیویی خراب را از دوربین فیلم برداری، کارت های SD یا سایر رسانه های ذخیره سازی به کامپیوتر منتقل کنید. ویژگی “Advance Repair” به شما این امکان را می دهد تا با تهیه فایل نمونه (یک فایل کاری با هر اندازه، ایجاد شده از همان دستگاه و با همان فرمت فایل ویدیوی خراب) فیلم های بسیار خراب را تعمیر کنید. نرم افزار Stellar Repair for Video امکان تماشای پیش نمایش فیلم های ترمیم و تعمیر شده را قبل از ذخیره می دهد، این موضوع به شما کمک می کند قبل از ذخیره نهایی مطمئن شوید که تمام قسمت های فیلم اصلاح شده اند.

 

 

 

ویژگی های Stellar Repair for Video:

– پرش تصویر، سوسو زدن، تاری، ارور های هنگام پخش و… را برطرف می کند
– با استفاده از فایل های نمونه، فیلم های به شدت خراب را تعمیر می کند
– امکان تماشای پیش نمایش فیلم ها را قبل از ذخیره فراهم می کند
– پشتیبانی از تمام رسانه های ذخیره سازی، کارت های SD، فلش مموری ها، HDD ها و…
– پشتیبانی از دوربین های DSLR، فیلم برداری خانگی، مداربسته، نصب شده بر روی هواپیمای بدون سرنشین، بدون آینه، گوشی های اندرویدی، آیفون و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Stellar Repair for Video - نرم افزار ترمیم فایل های ویدئویی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR