دانلود Kofax OmniPage Ultimate 19.2 – نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن قابل ویرایش

Kofax OmniPage Ultimate - نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن قابل ویرایش

 

دانلود Kofax OmniPage Ultimate

| نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن قابل ویرایش |

 

Kofax OmniPage Ultimate 19.2 به شما کمک می کند تا فایل های PDF و تصاویر معمولی را با حداکثر بهره وری به پرونده های دیجیتالی با ارزش تبدیل کنید. اسناد و فایل های دیجیتال برای گردش کار سازمان شما حیاتی هستند. با این وجود تبدیل پرونده های کاغذی به فایل های PDF می تواند باعث ناکارآمدی، افزایش هزینه ها و… شود که بر بهره وری تأثیر منفی می گذارد. تحول دیجیتال را می توانید با یک راه حل OCR تجارت محور آغاز کنید تا اسناد را به درستی و راحتی به فایل هایی با قابلیت ویرایش، جستجو و اشتراک گذاری برای گردش کار یکپارچه تبدیل کنید.

این برنامه به مشاغل توزیع شده اجازه می دهد تا پرونده ها را به صورت دقیق به فایل های دیجیتالی قابل ویرایش تبدیل کنند بنابراین می توان تمام اسناد چاپ شده برروی برگه های A5، A4، A3 و… موجود در سازمان را به فایل های قابل ویرایش و جستجو تبدیل کرد. کارکنان شرکت ها می توانند متن اسناد خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، در میان هزاران سند اسکن شده یک متن خاص را جستجو کنند (این کار در دنیای فیزیکی ساعت ها طول می کشد)، متن آن ها را تغییر داده و دوباره چاپ کنند و… .

 

 

 

ویژگی های کلیدی Kofax OmniPage Ultimate:

– فایل ها و فرم های PDF را به اسنادی تبدیل کنید که می توان آن ها را ویرایش و بایگانی کرد و یا به اشتراک گذاشت
– به سادگی و با کیفیت فوق العاده بالا اسناد مهم تجاری را به داده های آماده برای استفاده در رایانه و فرمت های قابل ویرایش تبدیل کنید
– پرونده های تبدیل شده را به طور خودکار به یک گردش کار از قبل برنامه ریزی شده ارسال کنید
– امکان ذخیره فایل ها در قالب PDF، Microsoft Word، Excel، PowerPoint، Corel WordPerfect، HTML، ePub
– این ابزار بیش از 120 زبان را تشخیص می دهد
– پشتیبانی از تلفن همراه، اسکنر های رومیزی، چاپگر های چندکاره و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Kofax OmniPage Ultimate - نرم افزار تبدیل PDF و عکس به متن قابل ویرایش



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 540 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR