دانلود Abelssoft Send2Phone 2020 v3.3 Build 52 – نرم افزار انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی موبایل

Abelssoft Send2Phone - نرم افزار انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی موبایل

 

دانلود Abelssoft Send2Phone

| نرم افزار انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی موبایل |

 

Abelssoft Send2Phone 2020 v3.3 Build 52 نام ابزاری کاربردی است که به دارندگان تلفن های همراه و تبلت های اندرویدی کمک می کند تا به راحتی پیوند ها، عکس ها، فیلم ها یا هر پرونده ای را از طریق رایانه شخصی به دستگاه اندرویدی خود ارسال کنند و یا برعکس. جالب اینجاست که اطلاعات شما در حین جابه جایی با استفاده از استاندارد AES-256 (که بالاترین سطح امنیتی می باشد) به طور امن رمزگذاری می شوند تا از سرقت آن ها جلوگیری شود. امروزه تقریبا همه افراد دارای تلفن همراه و رایانه شخصی هستند و احتمالا نیاز به انتقال فایل ها از رایانه به تلفن همراه نیز هست. به نظر آسان می رسد اما در حقیقت می تواند بسیار دشوار باشد. Abelssoft Send2Phone به شما کمک می کند تا به راحتی اطلاعات را جابه جا کنید. از این ابزار هوشمند می توانید برای ارسال پیوند ها، عکس ها، متن ها یا هر پرونده ای روی تلفن همراه خود و یا انتقال آن ها از تلفن همراه به رایانه شخصی فقط با یک کلیک استفاده کنید. اگر فضای ذخیره سازی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی شما کم است فقط عکس ها و فیلم های سنگین خود را به رایانه ارسال و آن ها را آرشیو کنید. تاریخچه فایل های جابه جا شده بین دستگاه ها در یک محیط گرافیکی زیبا و ساده همراه با تاریخ و ساعت انتقال آن ها ثبت می شود، همچنین زمان باقیمانده جهت اتمام عملیات ارسال، فایل های در حال انتقال نیز نمایش داده می شود.

 

 

 

ویژگی های Abelssoft Send2Phone:

– تقریبا از هر فرمت محبوبی پشتیبانی می کند: لینک ها، متن، PDF، mp3، WMV، AVI، MOV یا MPEG
– انتقال اطلاعات بین رایانه و دستگاه اندرویدی و برعکس
– می توانید هر تعداد دستگاه را به یکدیگر متصل کنید
– انتقال همزمان چندین فایل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Abelssoft Send2Phone - نرم افزار انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی موبایل



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack را در آدرس زیر کپی کنید
C -> ProgramData -> Abelssoft -> Send2Phone -> Program

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR