دانلود بازی Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 – رونین: آخرین سامورایی برای اندروید ‌+ نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 - رونین: آخرین سامورایی برای اندروید

 

دانلود بازی Ronin: The Last Samurai برای اندروید

| بازی رونین: آخرین سامورایی برای اندروید ‌+ نسخه بی نهایت |

 

Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی .Dreamotion Inc است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده است که به شبیه‌سازی گروهی از سامورایی‌های بدون استاد در دوران فئودالی ژاپن می‌پردازد. این گروه که بین الهای 1185 تا 1865 در ژاپن فعالیت می‌کرد، با نام رونین‌ها شناخته می‌شدند که در نتیجه سیاست‌ شوگون‌ها، تبدیل به گروهی آشوبگر شدند. یکی از رونین‌های معروف در تمام دوران‌ها، میاموتو موساشی نام داشت و فیلمی نیز در همین رابطه با بازی رابرت دو نیرو و ژان رنو ساخته شد و استقبال بسیاری را نیز به همراه داشت.

هرچیزی که در مسیر باشد را با شمشیر از بین می‌برم؛ حتی کوهستان! این شعاری است که معرفی بازی با آن شروع می‌شود. در این بازی شما به عنوان یکی از آخرین سامورایی‌های رونین ایفای نقش می‌کنید. همانطور که انتظار دارید، در این بازی سلاح اصلی شما شمشیر است و با انجام ماموریت‌های مختلف و کشتن دشمنان می‌توانید سطح به سطح قهرمان خود را ارتقا دهید.  هم اکنون می توانید بازی Ronin: The Last Samurai را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ronin: The Last Samurai :

– امکان ایفای نقش در ده‌ها ماموریت مختلف شمشیرزنی

– امکان دفاع در برابر حملات دشمن

– قابلیت نمایش حرکات منحصر به فرد سامورایی رونین

– امکان باز کردن امکانات و توانایی‌های جدید برای سامورایی رونین

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

– گیم‌پلی منحصر به فرد و سرگر‌م‌کننده برای تمام سنین

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ronin The Last Samurai 1 150x84 - دانلود بازی Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 - رونین: آخرین سامورایی برای اندروید ‌+ نسخه بی نهایت Ronin The Last Samurai 2 150x84 - دانلود بازی Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 - رونین: آخرین سامورایی برای اندروید ‌+ نسخه بی نهایت Ronin The Last Samurai 3 150x84 - دانلود بازی Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 - رونین: آخرین سامورایی برای اندروید ‌+ نسخه بی نهایت Ronin The Last Samurai 4 150x84 - دانلود بازی Ronin: The Last Samurai 0.28.252.51640 - رونین: آخرین سامورایی برای اندروید ‌+ نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 200 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR