دانلود بازی The Red Lantern برای PC

دانلود بازی The Red Lantern برای PC

 

دانلود بازی The Red Lantern برای کامپیوتر

| بازی فانوس قرمز |

| نسخه SKIDROW |

 

The Red Lantern بازی جدیدی در سبک ایندی و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Timberline Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. فانوس قرمز؛ یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده برای آن دسته از گیمرهایی که از تجربه ماجراجویی در محیط برفی آلاسکا لذت می‌برند! در این بازی، شما باید با همراهی 5 سگ سورتمه‌ای، در محیطی سرد و طاقت‌فرسا برای زنده ماندن تلاش کنید. در داستان بازی می‌خوانیم که قهرمان داستان به همراه 5 سگ سورتمه خود در بیایابان گم شده و اکنون باید در آلاسکا و محیط دائما در حال تغییر آن راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

البته این ماجراجویی ممکن است زمان زیادی به طول بینجامد؛ بنابراین شما باید به دنبال راهی باشید تا از سرمای طاقت‌فرسای آلاسکا جان سالم به در ببرید. بدین ترتیب لازم است که نحوه تعامل با دنیا را یاد بگیرید. برای مثال، زنده ماندن شما وابسته به این است که آب و غذا پیدا کنید. آیا رویکرد شما این است که هر جنبنده‌ای که می‌بینید را شکار کنید یا اینکه به شکلی محتاط‌تر رفتار خواهید کرد؟ در این بازی شما می‌توانید با همراهی سگ‌های خود، سرزمین‌های جدیدی را کشف و از تجربه این ماجراجویی جذاب لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Red Lantern را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Red Lantern 1 300x169 - دانلود بازی The Red Lantern برای PC The Red Lantern 2 300x169 - دانلود بازی The Red Lantern برای PC

The Red Lantern 4 300x169 - دانلود بازی The Red Lantern برای PC The Red Lantern 3 300x169 - دانلود بازی The Red Lantern برای PC

 

 

تریلر بازی The Red Lantern :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+ (64 bit)
Processor: Intel Haswell 2 cores / 4 threads @ 2.5Ghz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Storage: 4gb
Graphics: Nvidia 9600GT or equivalent

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.07 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR