دانلود بازی Stealth Master – Ninja Killer 1.7.5 – استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stealth Master - Ninja Killer 1.7.5 - استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stealth Master – Ninja Killer برای اندروید

| بازی استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stealth Master – Ninja Killer 1.7.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی SayGames است. ببرند. آیا شما یک نینجای خوب هستید؟ آیا مهارت‌های مربوط به افسانه‌های ژاپن باستان را به خوبی فرا گرفته و آماده یک ایفای نقش حرفه‌ای هستید؟ اگر چنین است؛ باید لقب استاد نینجا را به خود بدهید؛ زیرا که حضور شما باعث لرزش بر تن دشمنان خواهد بود. در این بازی اندرویدی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید با ایفای نقش در قالب یک نینجاکار خبره، دشمنان خود را از بین ببرید. به مانند نینجاهای واقعی، سر و کار شما با تیغ و شمشیر و مهارت استفاده از آنهاست که در محور داستانی بازی به شدت با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد.

در یک دنیای مدرن، موفقیت نینجاها در انجام ماموریت این است که بتوانند در خفا ماموریت خود را به انجام برسانند. ماموریت‌هایی خونین در این بازی انتظار شما را می‌کشند؛ جایی که شما باید با حرکات آهسته و سریع خود، اهداف را شناسایی کنید و بی‌سروصدا آن‌ها را از پای درآورید. امکان استفاده از انواع تیغ، شمشیر و قدرت‌های ویژه از دیگر خصوصیاتی است که در این بازی شما را برای انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌ها همراهی می‌کند. هم اکنون می توانید بازی Stealth Master – Ninja Killer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stealth Master – Ninja Killer :

– دارا بودن ده‌ها مرحله خونین و پرهیجان

– امکان استفاده از تیغ و شمشیرهای بُرنده برای غافل‌گیر کردن دشمنان

– امکان ارتقا دادن کاراکتر بازی و تجهیز او به قدرت‌های ویژه

– گرافیک بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stealth Master Ninja Killer 1 85x150 - دانلود بازی Stealth Master - Ninja Killer 1.7.5 - استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Stealth Master Ninja Killer 2 85x150 - دانلود بازی Stealth Master - Ninja Killer 1.7.5 - استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Stealth Master Ninja Killer 3 85x150 - دانلود بازی Stealth Master - Ninja Killer 1.7.5 - استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Stealth Master Ninja Killer 4 85x150 - دانلود بازی Stealth Master - Ninja Killer 1.7.5 - استاد نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR