دانلود MSI Wrapper Pro 9.0.42 – نرم افزار تبدیل فایل نصبی EXE به MSI

MSI Wrapper Pro - نرم افزار تبدیل فایل نصبی EXE به MSI

 

دانلود MSI Wrapper

| نرم افزار تبدیل فایل نصبی EXE به MSI |

 

MSI Wrapper Pro 9.0.42 نرم افزاری کم حجم، ساده و البته کاربردی جهت تبدیل آسان و سریع فایل های نصبی با فرمت EXE به فایل های نصبی با فرمت MSI است. کاربران خانگی و مهندسان کامپیوتر اغلب فایل های MSI را به یک فایل setup.exe معمولی ترجیح می دهند زیرا بسته های MSI برای سیاست های Active Directory group policies مناسب ترند. چه کسانی باید از این برنامه استفاده کنند؟ توسعه دهندگان و سازندگان نرم افزار های رایانه ای که یک فایل setup.exe دارند و می خواهند یک فایل MSI ایمن را ارائه دهند، مدیرانی که قصد دارند یک فایل setup.exe را به عنوان فایل MSI در رایانه های مشتریان سازمان خود توزیع کنند.

نرم افزار MSI Wrapper بدون آسیب رساندن به فایل اصلی این تبدیل را انجام می دهد و به گونه ای این کار را انجام می دهد که حتی بسته های MSI آماده شده می توانند کد های خطایی را که توسط فایل exe اصلی برگردانده می شوند را به کاربر نمایش دهند. خیلی از شرکت های فعال در زمینه نرم افزار از این برنامه استفاده می کنند. Oren Keinan نام مدیر یکی از این شرکت هاست که در رابطه با این نرم افزار می گوید، استفاده از نرم افزار های ساخت فایل نصبی با فرمت MSI گزینه مناسبی نبود (به دلیل اسکریپت های نصب بسیار پیچیده ای که در اختیار ماست) بنابراین ما مجبور شدیم تمام ابزار های تبدیل EXE به MSI را آزمایش کنیم و تنها این نرم افزار مناسب کار ما بود و ما را از کار چند ماهه برای نوشتن مجدد کل اسکریپت نصب با یک ابزار سازنده فایل نصبی MSI نجات داد.

 

 

 

ویژگی های MSI Wrapper:

– تبدیل سریع و آسان فایل های نصبی EXE به پکیج نصبی MSI
– نمایش ارور های فایل EXE
– پشتیبانی از معماری ویندوز XP و بالاتر، نسخه 32 و 64 بیتی
– محیطی بسیار ساده و کاربر پسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

MSI Wrapper Pro - نرم افزار تبدیل فایل نصبی EXE به MSI

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR